Aseara, la Fratelli Lounge, intreaga industrie de marketing si comunicare din Romania i-a sarbatorit pe cei care prin care prin actiunile, atitudinea sau initiativele lor au creat un standard sau reprezinta un exemplu relevant profesional si etic pentru intreaga industrie de marcomm, dar si aniversarea celor 15 ani de IAA Romania.
Seara a inceput cu decernarea diplomelor , cu ocazia aniversarii celor 15 ani de IAA in Romania.Cei care au primit distinctii au fost fostii presedinti: Mihail Vartosu, Bogdan Enoiu, Veronica Savanciuc, Mihai Ghyka, dar si acele persoane care constant au sprijinit asociatia dar si industria in general:Radu Florescu, Manuela Necula, Mihaela Ungar, Sorin Psatta, Alexandra Gatej, Giulia Burlui .
Atmosfera excelentă de petrecere a Balului IAA a culminat cu decernarea Premiilor de Excelenţă , cand s-au dat doisprezece premii pentru acele persoane care au contribuit la ridicarea standardelor profesionale şi etice în industria de comunicare din România in anul 2008, au fost pusi la loc de cinste:
Mihai Barsan (Ursus Breweries)
“Pentru viziune si leadership in transformarea brandului Timisoreana in cea mai vanduta bere din Romania si pentru implicare in educatia continua a industriei de marketing si comunicare, in calitate de professor de Administrarea Afacerilor la Scoala IAA.”
Bogdan Nitu(Webstyler)
“Pentru pentru performantele constante in comunicarea online, si pentru aspiratia catre excelenta, recompensate de unica nominalizare digital media Cannes 2008, Silver Drum in 2007 si nominalizare in 2008 – Interactiv Golden Drum, de 4 ori agentia anului la festivalul Internetics »
Realitatea TV
«Pentru programul Romania prinde radacini, parte a campaniei COD VERDE a Grupului Realitatea Catavencu, un demers de durata si fara precedent pentru reimpadurirea Romaniei, reducerea poluarii si salvarea ariilor protejate.»
Paula Herlo si Cosmin Stan(PRO TV)
„Pentru cel mai important premiu de televiziune, EMMY, primul care revine unei statii de televiziune din Europa de Est. Cele trei reportaje premiate sunt parte din Campania “Tu stii ce mai face copilul tau ?” si au fost realizate cu spriinul echipei formate din cameramanul Sergiu Matei, editorii Marius Ivan si Eduard Tarna si producatorul Alex Livadariu «
Elena Ionita (Leo Burnett) + Maria Pichiu (P&G) si Raluca Mihailescu (P&G)
“Pentru creativitate in strategie si eficienta in comunicare in Campania Wash& Go, care a fost exportata cu succes in toata regiunea si recompensata cu bronz la Euro EFFIE in 2008.”
Gabriela Lungu (The Practice)
“Pentru contributia sustinuta la cresterea reputatiei si nivelului profesional in relatii publice si pentru cele 7 campanii si programe de PR care au obtinut 14 nominalizari si au castigat 8 premii locale si internationale. In 2008., pentru Platinum si GOLD SABRE care au facut ca The Practice sa devina cea mai premiata agentie de PR din Europa de Est in 2008.»
Petrom
«Pentru platforma de Corporate Social Responsibility “Respect penru Viitor” , un amplu program cu rezultate concrete, care raspunde nevoilor societatii si mediului inconjurator ca parte integranta a conduitei de business Petrom»
Rafael Treguer (Dacia Renault )
«Pentru succesul si viziunea dezvoltarii si implementarii strategiilor de marketing si branding care au sustinut cresterea vanzarilor de automobile Dacia in Romania si impunerea marcii peste hotare».
Fundatia Dinu Patriciu
«Pentru programele “Inventeaza-ti viitorul” si “Orizonturi deschise” prin care sunt acordate annual 5,000 de burse pentru elevii de liceu, 500 de burse pentru studenti si 50 de burse pentru masteranzi si doctoranzi, prin aceasta initiativa contribuind la cresterea nivelului de educatie si excelenta din societatea romaneasca.»
Mihnea Gheorghiu (student la Miami AdSchool)
«Pentru singurul creativ roman care a contribuit la o serie de lucrari premiate cu Silver la Cannes Lions 2008, castigand si un bronz la Clio Awards 2008 in categoria ‘Innovative Media’»
Serban Alexandrescu (Headvertising)
« Pentru verticalitate si promovarea originalitatii si a principiilor etice in creatia publicitara, pentru contributia la lansarea Art Director’s Club in Romania si pentru implicarea in Scoala ADC lansata in 2008 ».
Dan Puric
«Pentru un om-fenomen, care si-a pus notorietatea dobandita ca actor in slujba unui ideal inaltator – puterea de a insufla speranta, printr-o ‘pledoarie pentru memoria colectiva’ – volumul “Cine Suntem ?” si prin toate aparitiile sale publice.»
{mosloadposition user10}