– Noul termen limită pentru înscrieri este 6 iulie 2015 –
• Fabricat în Ţara lui Andrei este competiţia de afaceri sociale în care OMV Petrom oferă finanţări în valoare totală de 350.000 euro și 2 ani de consultanță pentru crearea de afaceri sociale
• Luni, 6 iulie, ora 15:00, este data limită până la care toți cei care au o idee de afacere socială se pot înscrie în competiție, pe www.taraluiandrei.ro, secțiunea “Fabricat în TLA”
• Aflată la cea de a doua ediție, competiția Fabricat în Țara lui Andrei este deschisă tuturor celor care au o idee de afacere care generează valoare economică și socială în comunitățile din România.
• În prima ediție a proiectului, 10 afaceri sociale au fost dezvoltate și finanțate. Până la finalul anului 2015, acestea vor genera: 33 de locuri de muncă pentru oamenii din comunități, venituri pentru 481 de localnici, instruire pentru 171 de persoane.
OMV Petrom prelungește perioada de înscrieri pentru Fabricat în Țara lui Andrei, competiția de afaceri sociale ce oferă finanțări în valoare totală de 350.000 de euro și 2 ani de consultanță de business, până luni, 6 iulie, ora 15:00.
Oricine, cu sau fără experiență anterioară de business, își poate înscrie ideea de afacere socială care își propune să aducă valoare economică și socială uneia dintre cele 29 de comunități din program, până la data de 6 iulie 2015, ora 15:00. Antreprenorii, ONG-urile, PFA-urile, SRL-urile sau întreprinderile individuale se pot înscrie pe site-ul competiției, www.taraluiandrei.ro.
În luna august, juriul Fabricat în Țara lui Andrei va selecta 35 de finaliști. Aceștia vor parcurge o etapă de pregătire, în care vor primi consultanță de la experții Fabricat în Țara lui Andrei, axată pe nevoile individuale ale fiecărui finalist și sprijin financiar pentru a testa fezabilitatea ideilor. Câștigătorii vor fi anunțați în luna aprilie 2016 și vor primi finanțare nerambursabilă de până la 32.000 de euro fiecare. Sprijinul financiar este completat de orele de consultanță oferite antreprenorilor pe toată durata proiectului, în domenii cheie pentru viitoarele afaceri: management financiar, legislativ, marketing, distribuție, etc. Cele 29 de comunități incluse în program sunt:Miceşti (judeţul Argeş); Zemeş, Moineşti, Slănic Moldova (judeţul Bacău); Suplacu de Barcău, Marghita (judeţul Bihor); Scorţoasa, Tişău, Berca (judeţul Buzău); Corbu (judeţul Constanţa); Moreni, Aninoasa, Gura Ocniţei (judeţul Dâmboviţa); Clejani, Mârşa (judeţul Giurgiu); Bustuchin, Turburea, Ţicleni (judeţul Gorj); Movileni, Poboru (judeţul Olt); Poiana Câmpina, Podenii Noi, Scorţeni (judeţul Prahova); Marca (judeţul Sălaj); Videle, Cosmeşti, Siliştea, Scurtu Mare (judeţul Teleorman); Mădulari (judeţul Vâlcea).
Competiția este organizată în parteneriat cu Fundația NESsT, o organizație internațională specializată în dezvoltarea de afaceri sociale în țările în curs de dezvoltare. Rolul său va fi de a asigura selecția și consultanța pentru dezvoltarea afacerilor sociale în primii ani de la înființare.
Pentru mai multe informații despre competiție, vă rugăm să accesați www.taraluiandrei.ro.