S-a lansat www.business-innovation.ro, un proiect singular pe piata de consultanta autohtona. Synectika se adreseaza atat companiilor mici, cat si organizatiilor mari care isi propun sa isi dezvolte capacitatea de inovare la nivelul interactiunii cu consumatorii, la nivel de produse si de procese interne.
Sa inovezi inseamna sa creezi valoare
Creativitatea in sine nu asigura un rezultat inovativ, dar este necesara. La fel si cunoasterea. Asa se explica de ce multe idei bune nu ajung niciodata sa fie concretizate in lucruri de valoare. Inovatia necesita atat un grad ridicat de creativitate, cat si un nivel avansat de cunostinte de specialitate.
Companiile sunt obligate sa isi schimbe modelul de business
Noul mediu concurential necesita un alt tip de inovare. Acesta se refera la un set de concepte si practici ce ajuta companiile sa raspunda provocarilor generate de cresterea exigentelor consumatorilor. E nevoie asadar de o noua atitudine fata de inovatie, care acorda o mare consideratie dezvoltarii rapide de capabilitati, invatarii continue , experimentarii si colaborarii mai complexe cu toti cei implicati in orice demers in care se creeaza valoare.
Tinta inovatiei este clientul
Orice demers de inovatie trebuie sa fie organizat in jurul clientului. Regula este simpla: daca companiile nu isi pot satisface clientii/consumatorii in mod inteligent, atunci este inutil sa initieze eforturi de inovatie la nivel de produs, serviciu sau proces. Tinta inovatiei este clientul. Acesta este beneficiarul adevarat si singurul important al tuturor masurilor de inovatie.
Produse mai bune inseamna diferentiere
Inovarea de produs este probabil forma de inovare cea mai frecventa, care se poate manifesta la diferite niveluri de complexitate. Introducerea periodica de produse si servicii noi reprezinta un factor cheie de succes pe piata.
Reguli si proceduri mai simple, eficienta mai mare
Inovarea de proces vizeaza schimbari la nivelul proceselor interne ale organizatiei, care ii imbunatatesc performantele. Inovarea de proces are un avantaj considerabil: nu poate fi sesizata imediat de catre firmele concurente, ceea ce ii permite companiei care o promoveaza mai mult timp de utilizare a beneficiilor aferente.
Avantajul competitiv: de la calitatea produsului la inovarea calitatii si design-ul experientei
Spatiul unde se dezvolta "customer-value" se muta de la calitatea produsului si inovatia de design catre design-ul experientei si inovarea calitatii. Procesele de inovare urmaresc acum sa furnizeze experiente continue, personalizate, unice pentru consumatorii individuali. Aceasta defineste acum avantajul competitiv.
Synectika furnizeaza consultanta in domeniul inovatiei, fiind un proiect singular pe piata de consultanta autohtona. Scopul proiectului este dezvoltarea capacitatii de inovare a companiilor.
{mosloadposition user10}