Aflata la a III-a editie, Gala Premiilor eCommerce a mai facut un pas spre evolutie. Incepand cu acest an, festivitatea de decernare a premiilor in industria de comert electronic, are propriul website care poate fi accesat la www.gpec.ro. Site-ul Galei poarta semnatura Green Pixel. Pentru ca orice lucru in viata sta sub semnul evolutiei, GPeC urmeaza un trend ascendent de la un an la altul. Competitia este din ce in ce mai dificila, pretentiile cresc odata cu maturizarea pietei, sunt introduse noi categorii de premii in concordanta cu dezvoltarea de servicii adiacente industriei, iar criteriile de jurizare – deja complexe – au devenit draconice.
In acest context, era firesc ca Gala Premiilor eCommerce sa evolueze. Existenta site-ului Galei devenise o necesitate, avand in vedere cresterea in complexitate a evenimentului. “Am simtit nevoia ca toate informatiile despre GPeC sa fie concentrate intr-un singur loc, astfel incat participantii si cei interesati de eveniment sa aiba acces usor la noutatile despre festivitate”, spune Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.
Website-ul www.gpec.ro pune la dispozitia celor interesati, toate informatiile esentiale atat despre editia 2008 a Galei, cat si despre editiile precedente. In acelasi timp, prin blogul GPeC, organizatorii isi doresc un dialog deschis cu oamenii din online, in urma caruia sa se nasca pareri constructive care pot contribui la imbunatatirea evenimentului si la cresterea standardelor in industrie.
Despre colaborarea cu Green Pixel, organizatorii spun ca “a fost cea mai buna colaborare pe care au avut-o vreodata cu o agentie de web-design” si ca echipa Green Pixel este “intuitiva si profesionista”.
Marius Deak, directorul Green Pixel, declara despre sustinerea Galei Premiilor eCommerce: “Am crezut in acest eveniment inca de la prima editie, de cand am acceptat invitatia organizatorilor de a face parte din juriu. Ne-au placut criteriile propuse de Link 2 eCommerce pentru ca erau obiective si, mai mult decat atat, am fost incantati cand ne-am dat seama ca premiile sunt acordate in urma excel-urilor, fara negocieri, fara vorbe… doar pe baza cifrelor. Din august 2008, sustinem activ Gala Premiilor eCommerce pentru ca ne plac lucrurile masurabile si obiective.”
Se prelungesc inscrierile pentru competitia magazinelor online
“Pentru ca website-ul Galei a fost lansat ceva mai tarziu decat ne-am fi dorit, am hotarat sa prelungim perioada de inscrieri a magazinelor online pana la 5 septembrie 2008”, declara Andrei Radu.
Toate magazinele inscrise deja in competitie vor fi listate cu logo, profile company si categoria de concurs, pe noul website, astfel incat cei interesati sa poata consulta lista comerciantilor care “se cred in stare sa participe la GPeC 2008”.
Potrivit organizatorilor exista si o prima informatie referitoare la magazinele inscrise, respectiv faptul ca numarul de participanti a crescut fata de anul trecut cand au fost inscrise in competitie 25 de magazine online. “Dar cel mai mult ne bucura, nu cantitatea, ci calitatea celor inscrisi. Majoritatea acestora sunt magazine bine realizate si cunoscute in piata, iar in cazul start-up-urilor sunt comercianti care promit mult”, conchide Andrei Radu.
Pentru toate informatiile despre Gala Premiilor eCommerce 2008, cat si pentru inscriere, accesati www.gpec.ro.
{mosloadposition user10}