distribuit gratuit vizitatorilor celui mai nou mall din Bucuresti
Styler este o premiera pe piata publicistica din Romania. Este prima revista premium pentru clienti (customer magazine) dedicata modei si lifestyle-ului si se distribuie gratuit clientilor mall-ului Baneasa Shopping City. Acest proiect este initiat de Baneasa Shopping City si realizat cu sprijinul agentiei de comunicare Re:ply. Revista Styler este rezultatul unui efort grafic, editorial si de productie unic in Romania in ceea ce priveste acest tip de publicatie. Spectaculozitatea Baneasa Shopping City se reflecta in revista. Daca mall-ul este o experienta complexa, la fel se doreste si Styler. Cele 164 de pagini ale sale contin articole despre lifestyle, moda, entertainment si timp liber, pictoriale, informatii despre trenduri, interviuri.
Este o revista „de continut”, care pune accent pe calitatea informatiei prezentate si pe care iti doresti sa o colectionezi.
Styler este un produs de publishing 100% original, nu contine materiale traduse sau sedinte foto cumparate. Textele, layoutul si fotografiile sunt produse de echipa Re:ply. Detalii despre procesul de realizare a revistei sunt disponibile atat pe www.reply.ro, cat si pe www.baneasashoppingcity.ro.
Redactorul-sef al revistei este Cristian Crisbasan, artist vizual si scriitor, cu o experienta de peste 15 ani in mass-media romaneasca. Echipa redactionala este formata dintr-un nucleu reprezentat de membri ai echipei Re:ply, printre care Iulian Puiu si Diana Capatina (Creative Directors), Catalin Dumitru (Art Director), Catalina Miciu (secretar general de redactie). Acestora li s-au adaugat nume cunoscute in jurnalismul de moda (Adriana Tudorache si Liliana Ionescu), specialisti din diferite domenii legate de lifestyle (Octavian Sever Coifan, membru al Societatii Franceze a Parfumierilor, si Alexandru Balasescu, doctor in antropologie), fotografi (Cosmin Bumbut, Cornel Lazia, Camil Dumitrescu). Din partea Baneasa Shopping City, la acest proiect colaboreaza Loredana Croicia (Communication&Promotions Manager), Roxana Racanel (Media Specialist) si Iuliana Benning (Sales Manager). Tiparul, supervizat de Peggy Production, a fost realizat la CoPrint si Visual Promotion.
Styler apare trimestrial, la inceputul fiecarui sezon, este tiparita in 25.000 de exemplare si se distribuie la cele doua birouri de informatii din interiorul Baneasa Shopping City, direct mailing in peste 2.000 de locatii, targetat la 2.000 de persoane (top, middle management) si in peste 30 de locatii selectate din Bucuresti.
{mosloadposition user10}