pentru fidelizarea clienților
Dezvoltatorul Magister Software a lansat oficial pe data de 25 iunie a.c., o nouă versiune a binecunoscutei soluții software de fidelizare SmartCash Fidelity 2.0. Reconstruită și dotată cu multiple funcții noi care îi ajută pe comercianți să-și atragă și să-și mențină clienții pe termen lung, SmartCash Fidelity 2.0 este, în prezent, cea mai complexă și mai puternică platformă integrată de fidelizare a clienților din România. Principalele atuuri ale SmartCash Fidelity 2.0 sunt interfațarea universală cu aplicații diverse, offline sau online, folosind cele mai moderne API-uri, în scopul schimbului de informații legate de activitatea clienților, tiparele moderne de fidelizare și securizarea tranzacțiilor cu plăți non-numerar, efectuate la nivelul unui lanț de magazine.
Pe lângă dezvoltarea de la nivelul unui add-on la cel de suită de tehnologii integrate, SmartCash Fidelity 2.0 a fost reorganizat și în ceea ce privește modelul de licențiere. Costurile de licențiere variază acum în funcție de numărul de clienți și de tiparele de fidelizare utilizate, fiind adaptate mai bine necesităților clienților. Până la finele anului 2015, utilizatorii versiunii anterioare a programului de fidelizare beneficiază de upgrade gratuit la SmartCash Fidelity 2.0.
Lansarea platformei de fidelizare a fost anunțată oficial în cadrul unei conferințe desfășurate pe 25 iunie a.c., la Hotel Golden Tulip Times din București. Evenimentul s-a adresat retailerilor, integratorilor SmartCash RMS și Partenerilor Certificați Magister Software.
Printre integratorii prezenți la conferință s-au numărat: ContentSpeed, VirtualCards, ING România, Nielsen, Seamless, Union Consulting, companii alături de care Magister Software a dezvoltat sau urmează sa implementeze proiecte comune destinate jucătorilor de pe piața de retail. În cursul evenimentului, organizat sub forma unei conferințe-seminar, aceștia au aflat direct de la echipa de dezvoltare SmartCash RMS noutățile tehnologice integrate pe care le au la dispoziție începând de acum.
Printre comercianții participanți la eveniment s-au numărat companii de prestigiu din retailul românesc: Cris-Tim, Carrefour, Secom, Bata, La Femme, Il Passo și La Casa. Acestora și altor participanți, utilizatori independenți ai soluțiilor Magister, li s-au demonstrat noile funcții disponibile în SmartCash Fidelity 2.0.
„A sosit momentul să oferim retailerilor o platformă de fidelizare integrată, complexă și conectată la tot ce înseamnă socializarea așa cum o cunoaștem în era Web 2.0. SmartCash Fidelity 2.0 este o platformă suficient de complexă pentru a gestiona fidelizarea în mari lanțuri de magazine și în același timp ușor de folosit de către micii comercianți. Cu ajutorul SmartCash Fidelity, departamentele de marketing și directorii de magazine pot găsi noi oportunități de dezvoltare pentru afacerile lor. Am reușit să lansăm un produs software unic pe piața soluțiilor de retail și suntem încredințați că va fi mai mult decât binevenit, având în vedere dorința comercianților de a depăși provocările actuale din comerțul tradițional.“, declară Dor Bujor Pădureanu, Director General Magister Software.
Despre SmartCash Retail Management System
Implementată în peste 6000 de unități comerciale și numărând o comunitate de peste 35.000 de utilizatori, soluția SmartCash Retail Management System, dezvoltată de Magister Software, este, în prezent, cea mai răspândită platforma software pentru retail din România. Platforma se adresează atât comercianților independenți, furnizorilor de produse și servicii din HoReCa, precum și rețelelor comerciale cu un număr mare de unități, în continuă expansiune și cu o largă răspândire teritorială.
{mosloadposition user9}