Săptămâna aceasta a fost inaugurată noua platformă online a Fashiontribes.ro, conceptul având la bază cinci categorii stilistice (elegant, urban, nonconformist, office și sport), ceea ce oferă o experiență de shopping specială atât pentru clienții care știu deja ce își doresc, dar și pentru cei care au nevoie de ajutor în crearea unui anumit look.
“Triburile” stilistice sunt construite în funcție de apartenența la un anumit mediu profesional, de personalitatea și pasiunile celor care sunt în căutarea anumitor obiecte vestimentare, accesorii sau produse de beauty.
“Ideea a fost ca look-urile concepute să fie accesibile, să ofere sugestii de stil și să poată fi integrate în orice garderobă urbană. Modul în care ne îmbrăcăm este influențat de mediul în care trăim – de viețile noastre și de noastre, oricare ar fi acestea.”, a declarat Adina Mocănașu, fondatoarea magazinului online Fashiontribes.ro.
Cele cinci secțiuni de fashion se adresează atât femeilor și bărbaților, cât și copiilor, iar mărcile prezente pe platforma online aparțin atât marilor case internaționale din zona de fashion și beauty (New Balance, Guess, Chanel, Agent Provocateur, Guerlain, Lancome), cât și producătorilor și designerilor români (Nissa, Condur by alexandru, Amelie Suri, Ichiban).
Fiecare stil vestimentar va fi susținut de ambasadori online. Ana Morodan, unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați bloggeri de modă din România este ambasadoarea ”tribului” elegant, prezentat săptămâna aceasta în cadrul unui garden party fashion organizat pe terasa Journey Pub din București.
Odată cu lansarea noii platforme, portofoliul magazinului online Fashiontribes.ro s-a îmbogățit și cu produse din segmentul de îngrijire facială/corporală, dermato-cosmetice, machiaj sau parfumerie.
Potențialul de business al Fashiontribes.ro a fost dovedit anul trecut, când start-up-ul s-a numărat printre finaliștii programului Start&Grow, derulat de startups.ro pentru a susține dezvoltarea unor afaceri promițătoare, ajutându-i pe antreprenori să intre în legătură cu investitori și să obțină finanțare de până la 500.000 de euro.
În urma unui riguros proces de analiză și selecție prin care au trecut toate cele aproape 400 de înscrieri în program, proiectul lansat Adina Mocănașu s-a numărat printre cele care au primit finantare iar Alin Giurea a devenit acționar în companie, alături de fondatoarea Fashiontribes.ro.
Partenerii evenimentului de lansare a noii platforme FashionTribes.ro au fost: Journey Pub, Amelie Suri, Condur by alexandru, MOOGU Contemporary Jewellery, Chic Lashes, 1 Concept, La Mignonne, Looking Fit, Anastasia Beverly Hills, Scarlet, Ali Andreea make-up artist.
Fashiontribes.ro este o comunitate de “triburi” stilistice adunate laolaltă în cel mai nou, cool și complet magazin online de îmbrăcăminte și beauty. Fashiontribes.ro este locul care reunește “triburile” din lumea modei, un spațiu în care găsești, la doar câteva click-uri distanță, toate elementele care îți definesc stilul personal, dar și care te fac să aparții de “tribul” tău, fie el nonconformist, elegant, urban, office sau sport.
{mosloadposition user9}