Expoziţia “Lürzer’s Archive 200 Best Digital Artists Worldwide”, prezentată în premieră mondială de AdPrint Foundation şi Lürzer’s Archive, are loc în perioada 25-29 iulie, la Palatul Ştirbei din Bucureşti (Calea Victoriei 107-109).
Expoziţia reuneşte cele mai bune lucrări din albumul “200 Best Digital Artists Worldwide”, printate în format mare, dar şi patru proiecţii cu cele 506 imagini din album, semnate de peste 200 de artişti digitali din întreaga lume.
La vernisajul expoziţiei, care a avut loc pe 25 iulie, la Palatul Ştirbei, a fost prezent şi Michael Weinzettl – Editor in Chief Lürzer’s Archive. Acesta a declarat că “expoziţia conţine cele mai bune exemple din ce poate să facă astăzi arta digitală” şi a fost bucuros să vadă lucrările integrate într-un spaţiu alternativ, care reuşeşte să le scoată în evidenţă.
„Albumul «Lürzer’s Archive 200 Best Digital Artists Worldwide» s-a născut din nevoia de a face o selecţie riguroasă de lucrări prelucrate digital, acestea fiind din ce în ce mai numeroase şi mai spectaculoase”, a explicat Michael. “Arta digitală este un instrument prin care poţi crea lumi fantastice, ea reuşind să elibereze imaginaţia de orice fel de constrângeri”, a concluzionat el.
Expoziţia va fi deschisă timp de 5 zile, între orele 14.00-22.00, respectiv 18.00-22.00 în zilele de weekend.
Selecţia lucrărilor din albumul “200 Best Digital Artists Worldwide” a fost făcută de Michael Weinzettl, împreună cu un juriu format din Anne Telford, scriitor şi editor, fost Managing Editor al revistei Communication Arts, Michael Jostmeier, decanul facultăţii de Design din cadrul Georg-Simon-Ohm University, Nuremberg şi Chris Christodoulou, CEO Saddington Baynes.
Expoziţia “Lürzer’s Archive 200 Best Digital Artists Worldwide” este al doilea proiect din seria de evenimente pe care AdPrint Foundation le-a pregătit în 2013, după campania “Print beautifies our life”, şi este susţinută de Grolsch, Pepsi şi DDB România.
AdPrint şi-a extins activitatea începând cu 2013 şi îşi propune să genereze, să reunească şi să promoveze publicitatea în print, graphic design-ul şi media printate la nivel internaţional.
Noua misiune AdPrint presupune:
– Promovarea publicaţiilor şi a publicităţii în print la nivel internaţional;
– Susţinerea jurnalismului de calitate, prin încurajarea abonării la publicaţii printate şi prin promovarea publicaţiilor tipărite ca mediu de publicitate;
– Susţinerea inovaţiei în reclamelele în print şi în folosirea creativă a publicaţiilor tipărite ca mediu de publicitate;
– Creşterea standardelor în disciplinele ce ţin de craft şi educarea creativilor;
– Derularea unor campanii de conştientizare a calităţilor printului ca mediu pentru publicitate: cel mai de încredere mediu; captează total atenţia şi creează o relaţie mai puternică cu audienţa decât alte medii; stimulează creativitatea cititorilor, dar şi pe cea a creatorilor acestuia;
– Promovarea printului ca artă şi a rolului său de înfrumuseţare a mediului înconjurător.