Pentru două zile, pe 28 şi 29 mai, strategia, creativitatea şi orgoliile publicitarilor se mută la Cupa Agenţiilor la Fotbal Bergenbier, un eveniment IQads, echipat de Puma.
De trei ediţii, Cupa este locul tradiţional unde reprezentativele din Liga I a marcomm-ului se luptă la pitch-ul anului pentru titlul de Agenţia Anului. Înscrierile în competiţie se vor desfăşura între 11 şi 24 mai, toate informaţiile fiind disponibile pe site-ul www.cupaagentiilor.ro.
Brieful care trebuie rezolvat de fotbaliştii amatori ai acestei ediţii e cât se poate de clar: se caută o echipă de 9 bărbaţi (din care 6 în teren) cu creativitate aplicată, tehnicitate ridicată şi (cel puţin) mentalitate de învingător. Cupa se va desfăşura şi anul acesta în sistem grupe, sferturi, semifinale şi finale. Sunt acceptate doar execuţii finale, fără simulări – Prietenii ştiu de ce.
Regulamentul competiţiei este disponibil pe site-ul www.cupaagentiilor.ro, alături de informaţii despre echipele care şi-au anunţat până acum participarea, mesajele transmise de acestea adversarilor şi programul detaliat.
Rezumată în cifre, Cupa va arăta astfel: 2 arbitri de centru, 3 terenuri de fotbal, 8 grupe, 32 de echipe participante şi 63 de meciuri. Evenimentul implică la fiecare ediţie peste 250 de oameni din marketing şi comunicare şi peste 1.000 de minute de fotbal jucate. La final, vor fi desemnate cele mai bune 3 agenţii şi se vor acorda câteva premii speciale, între care: Goalgetterul competiţiei (cunoscut printre participanţi şi drept Cel mai Effie jucător), Premiul pentru cea mai înfocată galerie şi Premiul pentru cel mai frumos gol.
La ediţia din 2008, titlul Agenţia Anului a fost obţinut de Papaya, iar pe locurile 2 şi 3 s-au clasat, în ordine, ISM Marketing şi Metromind. Cătălin Ţepoy Stan de la MVcom a fost declarat Goalgetterul competiţiei, cu 20 de goluri înscrise, iar Bogdan Sonea (McCann Erickson) a fost autorul Celui mai frumos gol (din cele 210 înscrise în total).
Cupa Agenţiilor la Fotbal Bergenbier îşi propune să devină un loc tradiţional de (re)întâlnire a oamenilor din breaslă, pe un altfel de pitch, fiind un eveniment organizat de un jucător recunoscut al industriei – IQads. Partenerii media ai acestei ediţii sunt: Radio Guerrilla, 24-FUN.ro, MONEY.ro, REALITATEA.NET şi SMARK.
{mosloadposition user10}