Ryanair, compania aeriană preferată a europenilor, a anunțat astăzi, 7 iulie, numirea lui Denis Barabaș în calitate de nou Sales & Marketing Executive pentru România, care va fi responsabil de implimentarea tuturor activităților de marketing și vânzări ale Ryanair pe piața românească.
Asbolvent de jurnalism al Universității Babeș-Bolyai (UBB), Cluj-Napoca, Transilvania, România, Denis vine cu o vastă experiență din domeniile mass-media și telecomunicații, acumulată după ce a lucrat în trecut pentru mai multe publicații și, cel mai recent, compania telefonică DIGI Mobil.
Ryanair operează în prezent pe aeroportul București Otopeni 7 zboruri din și spre Dublin, London Stansted, Bruxelles Charleroi, Madrid, Milano Bergamo, Roma Ciampino și Bologna, rute pe care vor călători un milion de pasageri în acest an.
Ryanair’s Head of Sales and Marketing, Carol Anne O’Neill, a spus:
“Suntem bucuroși să îl numim pe Denis în calitate de noul Sales & Marketing Executive pentru România. Aceasta este o poziție nouă din cadrul echipei de vânzări ce demonstrează angajamentul nostru în ceea ce privește creșterea traficului și turismului în România, țară ce reprezintă o piață de creștere cheie a Ryanair ca urmare a continuării expansiunii noastre în Europa de Est.”
Ryanair’s Sales and Marketing Executive pentru Romania, Denis Barabaș, a spus:
“Sunt fericit să fiu numit în calitate de Sales & Marketing Executive pentru România al Ryanair. Este o perioadă interesantă pentru Ryanair care are în plan o creștere importantă a numărului pasagerilor, dezvoltarea aspectului digital și o îmbunătățire continuă a serviciilor de relații cu clienții. Aștept cu nerăbdare să lucrez împreună cu echipa la continuarea ascensiunii operațiunilor noastre din România.”