Cu 5 nominalizări la European Excellence Awards – cel mai important festival de PR și comunicare din Europa și alte 7 nominalizări la Romanian PR Awards – cea mai importantă competiție națională de PR, McCann Health Brain & Health, agenție full service de comunicare medicală afiliată la IPG Health, propune o schimbare de perspectivă și de abordare a recunoașterii în industria de comunicare.
Agenția este singura din România selecționată pentru Agenția Anului (mid-sized) în cadrul European Excellence Awards, alături de alte 4 agenții din UK, Olanda, Norvegia și Finlanda.
„Suntem pe lista celor mai importante festivaluri internaționale pentru că vrem să producem o schimbare de perspectivă vizibilă și palpabilă pentru toți clienții din zona de pharma și medical; lucrăm în cea mai de impact industrie – unde simțim cu adevărat că putem să schimbăm comportamente, să facem bine, să contribuim la salvarea unor vieți, de ce nu. Comunicarea medicală nu are loc pentru intenții și opinii, ci are nevoie de abordări strategice și creative construite pe adevăruri și nevoi vitale. Iar munca noastră nu contribuie doar la un business sănătos și coerent pentru companii – ci și la construirea unui teren fertil pentru rezolvarea nevoilor pacientului.” spune Ruxandra Vasilescu Managing Partener McCann Health Brain & Heart.
„Un adevăr care ne ghidează e că industria medicală și pharma are la fel de mult de învățat de la pacienți pe cât au pacienții de învățat de la ei. Undeva la intersecția științei, medicinei și vieții pacientului se află conversația care poate impulsiona progresul sistemului de sănătate. E și locul în care încercăm să ne poziționăm – poate pentru că avem atât de mult de învățat din ambele laturi ale medicinei, poate pentru că vedem că cele mai bune rezultate le avem atunci când reușim să declanșăm sau să susținem această conversație.” adaugă Andrei Alexandru, Head of Strategy, McCann Health Brain and Heart
Proiectele pentru care agenția este remarcată anul acesta în competițiile naționale și internaționale sunt campanii din zona medicală, care încurajează un comportament preventiv și care susțin integrarea tuturor componentelor sistemului de sănătate.
„Unitatea de sânge” – proiect inițiat de Bristol-Myers Squibb, nominalizat la European Excellence Awards și premiat în 2022 și în cadrul Romanian PR Awards aduce în atenția publică importanța majoră a transfuziilor de sânge, într-un context în care instituțiile Uniunii Europene (UE) revizuiesc legislația UE care reglementează calitatea și siguranța sângelui și a componentelor sanguine (Directiva UE privind sângele), precum și legislațiile conexe privind țesuturile și celulele.
„Primul punct de ajutor emoțional” este un proiect inițiat de Rețeaua de Sănătate REGINA MARIA și este pentru prima oară când o companie de healthcare aduce în discuție sănătatea mintală la un festival de muzică atrăgând atenția asupra importanței sănătății emoționale în calitatea vieții.
O altă campanie aflată pe lista de nominalizări și premiată anterior este #CuMamaLaMamo – un demers care încurajează investigațiile imagistice pentru detectarea cancerului de sân în rândul femeilor peste 50de ani – unde doar 9% dintre acestea abordează un comportament preventiv.
„Mamele fac medicina să fie extraordinară” este un proiect manifest care susține rolul esențial al echipei mama-medic pentru a depăși situațiile vulnerabile, uneori la limită prin care acestea trec de-a lungul unei sarcini cu complicații.