Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ruukki Romania anunta o crestere de 56% a vanzarilor de acoperisuri in 2011

Pentru segmentul de acoperișuri a fost cel mai bun an de la intrarea companiei pe piață și până în prezent

Divizia de sisteme de acoperiș din tablă tip țiglă a Ruukki România a înregistrat în 2011 o creștere de 56% la nivelul pieței locale, comparativ cu anul precedent. Creșterea s-a datorat politicii de colaborare cu distribuitorii, campaniilor de marketing și adaptarea portofoliului local la cerințele pieței. Cota de piaţă a companiei pe acest segment s-a dublat anul trecut.

Astfel, cea mai mare parte din vânzările de sisteme de acoperiș din tablă tip țiglă au fost reprezentate de modelul Ruukki Monterrey, un acoperiș care se încadrează pe segmentul mediu de preț. Un semnal important este creșterea ponderii de produse premium în totalul vânzărilor, această categorie de produse reprezentând 22% din veniturile segmentului de acoperișuri.

„Din datele noastre piața de acoperișuri a înregistrat cea mai bună evoluție din sectorul de construcții”, a declarat Zoltan Szoke, Sales Director Ruukki România pe segmentul de acoperișuri. Potrivit acestuia, piața de acoperișuri metalice a crescut în 2011 cu 10%, principalul motor fiind lucrările de renovare. „Românii au preferat să investească o parte din fondurile de care au dispus în reamenajarea caselor, aceste proiecte reprezentând 80% din vânzări. Ruukki a crescut de cinci ori mai mult decât piața”, a mai adăugat el. Acoperișurile metalice au avut anul trecut o pondere de 55% din totalul pieței de învelitori.

„În 2011 am înregistrat o creștere sănătoasă și pe segmentul de sisteme pluviale, acestea reprezentând aproximativ 25% din totalul vânzărilor de acoperișuri, un fapt cu atât mai îmbucurătător, cu cât Ruukki nu a impus distribuitorilor și consumatorilor cumpărarea de sisteme pluviale în sistem cu acoperișul dorit” a declarat Zoltan Szoke.“Cu toate acestea rezultatele arată că pluvialele Ruukki au fost preferate de consumatori, aceasta și datorită suportului pe care l-am primit de la montatorii care au fost extrem de mulțumiți de modul în care se asamblează și care au făcut recomandări în acest sens”, a continuat Zoltan Szoke.

Rezultatele din 2011 au dus şi la o dublare a cotei de piaţă a companiei pe segmentul de învelitori metalice, devenind astfel unul din principalii jucători de pe această piaţă. “Consider că politica Ruukki legată de relația cu cei peste 100 de distribuitori a influențat decisiv această creștere de 56%. Parteneriatul real pe care l-am avut cu ei ne determină să ne dorim ca anul acesta să creștem și mai mult rețeaua de distribuitori și să continuăm să le oferim libertate de negociere și suport puternic în realizarea obiectivelor lor de vânzări, care sunt de fapt și obiectivele noastre” a adăugat Zoltan Szoke.

Ruukki România a beneficiat și de avantajul de a fi produs local sistemele de acoperiș din materia primă furnizată de compania mamă, fapt care a permis un control mai bun al prețurilor și a marginilor, dar și termene de livrare mai rapide. De asemenea, compania a lansat și o serie de produse dezvoltate exclusiv pentru piața locală, în urma feedback-ului primit de la distribuitori. În plus, cererea de acoperișuri Ruukki a înregistrat o creștere spectaculoasă, 2011 fiind cel mai bun an al segmentului de la intrarea pe piața locală și până în prezent.

Pentru mai multe informatii vizitaţi www.ruukki.ro si www.ruukkiacoperis.ro.

Bucuresti, 02.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.