Agenția de strategie și manifestare creativă de brand Rusu+Borțun Brand Growers semnează o nouă campanie de comunicare, prin intermediul căreia sunt promovate proiectele și organizațiile câștigătoare ale Galei Societății Civile 2013.
Campania de comunicare vine în întâmpinarea Galei Societății Civile 2014, a cărei festivitate de acordare a premiilor va avea loc la începutul lunii iunie, în București.
Sub conceptul „Cei pe care poți conta, chiar dacă nu vor candida. Merită să îi cunoști!”, agenția prezintă proiectele și organizațiile câștigătoare ale Galei Societății Civile 2013, prin prisma reprezentanților lor, în ipostaza de „candidați” într-o campanie electorală, în care promisiunile au fost deja îndeplinite și faptele vorbesc de la sine: „Șanse egale pentru copiii din spitale” [Asociația Little People România], „O Deltă protejată de vânători” [Asociația Salvați Dunărea și Delta], „Standarde de viață ridicate pentru copiii din mediul rural” [Fundația World Vision România], „Locuri de muncă pentru cei fără adăpost” [Samusocial din România], „Ajutor social pentru copiii rămași acasă” [Salvați Copiii România], „Familii pentru orfani” [Asociația ADOR COPIII], „Pedriatrie la standarde europene” [Asociația M.A.M.E], „Case pentru nevoiași” [Habitat for Humanity România], „Spații verzi și locuri de joacă pentru sectorul 6” [Grupul de Inițiativă Civică Callatis – Drumul Taberei].
Alte organizații participante în campania de comunicare, de asemenea câștigătoare ale ediției 2013 a Galei Societății Civile, sunt: Asociația Română de Intervenție în Situații de Urgență, Asociația Hrăniți Copiii, Fundația Principesa Margareta a României, Fundația pentru Parteneriat și Asociația Zibo Help.
“Cum se votează în România? Poporul se uită la ce promit candidații și le dau votul. Cum se votează la GSC? Juriul se uită la ce au făcut candidații și îi răsplătesc cu votul lor. Câștigătorii Galei sunt prin urmare oameni ce au dovedit deja că nu doar vor, ci chiar pot să întreprindă fapte de toată lauda, ce ar merita votul și respectul nostru. Din păcate, nu îi vei găsi pe vreo listă de partid, ei vor continua să fie câștigători ai unei curse paralele cu cea electorală, adevărați performeri în umbra neperformanțelor oficiale, de stat. România va putea totuși să se bazeze pe ei, fiindcă ei dovedesc, nu doar vorbesc. Ei sunt cei pe care poți conta chiar dacă nu vor candida. Merită să-i cunoști.” declară Marc Borțun, Creative Partner @ Rusu+Borțun Brand Growers.
Campania de comunicare a fost realizată de agenția de strategie și manifestare creativă de brand Rusu+Bortun Brand Growers, alături de regizorul Costas Ivanov și casa de producție Plan 9. Aceasta se desfășoară în perioada mai-iunie 2014 , în mediile: online, print, outdoor, TV și radio, cu ajutorul partenerilor media: HotNews.ro, Capital, Evenimentul Zilei, B1 TV, Getica OOH, Șapte Seri, Wall-Street.ro, IQads, Zeppelin, RFI România, Igloo, Primăria Sectorului 1 și ȘtiriONG.ro. și pe www.galasocietatiicivile.ro.