Pentru al doilea an consecutiv, agenția de strategie și manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers semnează campania de comunicare a celei de-a șasea ediții a Festivalului de Teatru Tânăr Ideo Ideis din Alexandria.
"Le mulțumim tuturor clienților care cumpără de la noi soluții de branding, advertising și online. Datorită încrederii lor ne permitem să susținem pro bono proiecte frumoase, care merită să existe. Ma bucur să avem în agenție proiecte pe care toți colegii insistă să lucreze, indiferent de ora la care dau Shut Down. Ideo Ideis e cu siguranță un astfel de proiect", povestește Cătălin Rusu, Creative Director & Managing Partner Rusu+Bortun Brand Growers.
„Avem pe de-o parte backgroundul la care publicul țintă e sensibil zilele acestea: Învățământul de stat a declarat oficial falimentul. Pe de altă parte, poziționarea agreata cu clientul, mai mult decat vorbe ticluite, un adevăr din produs: Educație și distracție alternativă. Am pus deci, aceste două cunoscute în oglindă, una comică și relaxată, dar nu mai puțin adevarată. Ne-am jucat cu clișeele despre cheful de învățătură și performanțele școlare, arătând că la Ideo Ideis totul e altfel, iar distracția și educația pot fi sinonime”, explică Marc Borțun, Creative Director & Partner Rusu+Bortun Brand Growers.
Mulțumim: Marc Bortun – Creative Director & Partner, Maria Manolescu – Senior Copywriter, Anca Muraru și Bogdan Pustea – Junior Copywriters, Corina Bordeianu – Strategic Planner, Tudor Năstase – Senior Designer, Anca Uscătescu – DTP Manager, Adrian Grigore și Diana Susca – Junior Project Managers.