de la Carpatcement
Rusu+Borţun Brand Growers, agenţie de strategie şi manifestare creativă de brand, semnează lansarea unui nou produs în portofoliul Carpatcement: cimentul Z100, un produs pentru zidărie şi tencuială care completează necesităţile utilizatorilor din mediul de construcții.
Meseriașul din Carpaţi reprezintă platforma de comunicare pentru Z100, un produs românesc pentru construcții, ai cărui utilizatori sunt, aproape în exclusivitate, meseriașii români. Despre acest tip de specialist se vorbeşte, de obicei, în termeni extremi: fie ironic-neserios, fie solemn-profesionist. Astfel, această platformă caută adevarata lor faţă acolo unde se află de cele mai multe ori adevărul: la mijloc. Pentru că meșterii români sunt de treabă, dar şi fac treabă.
„Z100 este dedicat meseriașilor români, pe care îi respectă pentru felul lor original de a fi şi de a-şi face treaba: ştiu prea bine ce au de facut şi nu au nevoie de lecţii, nu lasă pe nimeni nerezolvat, se descurcă în orice situaţie, fac să fie bine, să fie toată lumea mulţumită. Toate aceste calităţi se regăsesc într-un personaj care reprezintă tot ce a dat piaţa de construcții de la noi mai bun: Meseriașul din Carpaţi, care este onorat prin platforma de comunicare realizată de noi, dedicată lui şi va fi declinată într-o serie de medii convenţionale şi proiecte speciale”, a declarat Mihaela Neaţu, Senior Creative Rusu+Borţun Brand Growers.
Prima etapă a campaniei se desfăşoară în perioada aprilie – mai, în următoarele medii: radio, print, instore, outdoor.
Alături de Rusu+Borţun Brand Grower, campania de lansare a noului produs a fost supervizată de agenţia de consultanţă în management The CSR Agency.
„În mod tradițional noi comunicăm B2B, aceasta fiind prima campanie în care Carpatcement comunică direct consumatorului final. A fost o surpriză placută să vedem că propunerile strategice şi creative ale agenţiei s-au pliat perfect şi au venit în completarea valorilor corporate ale brandului Carpatcement. Am apreciat în mod deosebit eficienţa, creativitatea şi profesionalismul echipei de la Rusu+Borţun”, a declarat Bogdan Arnăutu, Communication Manager Carpatcement.
Lansarea Z100 este primul proiect pe care agenţia Rusu+Bortun Brand Growers îl semnează pentru Carpatcement, client pe care l-a câștigat la începutul anului 2014 şi alături de care mai lucrează în acest moment la proiectul aniversării a 100 de ani a fabricii de la Fieni.
Echipa Rusu+Borţun Brand Growers care a contribuit la campania de lansare Z100 este formată din: Cătălin Rusu (Creative Director & Managing Partner), Marc Borţun (Creative Partner), Mihaela Neaţu (Senior Creative), Anca Uscătescu (Senior Graphic Designer & DTP), Luiza Olaru (Production manager), Iulian Angheluţă (Media consultant), Alexandra Ionescu (Account Director).
Din partea Carpatcement Holding: Florian Aldea (General Manager), Ovidiu Crăciun (Sales Director), Bogdan Arnăutu (Communication Manager), Radu Gavrilescu (Şef Dep. Asistenţă Tehnică Clienţi).
Echipa The CSR Agency implicată în campanie a fost formată din: Dragoş Tuţă (Senior Consultant & Managing Partner), Dan Drăghia (Consultant), Ştefania Grăjdeanu (Consultant).