Agenția de strategie și manifestare creativă de brand Rusu+Borțun Brand Growers semnează campania „Verifici – nu verifici, câștigi!” pentru Rombat, liderul pe piața internă a acumulatorilor auto. În centrul acesteia se află o promoție ce permite fiecărui șofer să participe la tragerea la sorți pentru o Dacia Duster, dacă în perioada mai – iunie 2014 achiziționează o baterie Rombat și se înregistrează pe site-ul oficial – www.castiga.rombat.ro.
Campania a pornit de la remarcarea unui paradox legat de produs: deși funcționarea bateriei auto este o condiție esențială pentru orice călătorie cu mașina, în general oamenii nu se gândesc la verificarea stării acesteia până în momentul în care aceasta cedează. Astfel, riscul de a rămâne pe drumuri este unul neglijat și neprevenit de către cea mai mare parte dintre șoferi.
Astfel că a fost demarată o campanie care să crească gradul de conștientizare în ceea ce privește asigurarea funcționării corecte a bateriei și importanța acesteia în sistemul mașinii. Plecând de la contexte ipotetice în care se poate ajunge din cauza neglijării bateriei, campania Rombat a creat o categorie opusă potențialilor câștigători ai promoției Rombat. Astfel, vor fi premiați și cei care aleg să nu își verifice bateria și care își asumă implicit riscurile aferente, însă cu obiecte care le-ar fi de ajutor în posibile situații în care ar rămâne izolați, pe drumuri: o sacoșă de conserve (pentru a avea hrana asigurată), un braț de lemne (pentru încălzire), un terapeut de cuplu (care să medieze conflictele generate de tensiunea care poate apărea în familie atunci când sunt probleme cu mașina în mijlocul vacanței) etc.
Campania include un spot TV, două spoturi radio, print, OOH, Social Media și bannere online, precum și un website dedicat (www.castiga.rombat.ro), care este simultan și platforma de înscriere în promoție.
Colaborarea dintre Rombat și Rusu+Borțun a început ulterior câștigării unui pitch în octombrie 2013 și implică servicii integrate: branding și advertising oferite de Rusu+Borțun Brand Growers, precum și servicii digital și social media, prin colaborarea Rusu+Borțun Cyber Growers.
"Sunt foarte mândru de noul Rombat. Am început un proces destul de complex, prin care vrem să poziționăm Rombat acolo unde îi este locul: unul dintre cele mai de succes branduri românești. Începând cu această primă campanie integrată, Rombat va fi din ce în ce mai prezent în viața românilor. Pentru mine, acest brand este ca un diamant neșlefuit.", a declarat Eduard Croitoru, Marketing and Sales Director Rombat.
"Când am început Rusu+Borțun acum șase ani, ne-am pus în plan să creștem branduri românești care să însemne ceva și peste hotare. Peste jumate dintre mașinile românilor și un procent important de mașini din Europa pornesc zilnic cu baterii produse la Bistrița. Puțin români știu asta, ca să nu mai vorbesc depre europeni. Brandul Rombat are un potențial fantastic și ne bucurăm să lucrăm integrat pentru a-l face iubit de șoferi." a declarat Cătălin Rusu, Creative Director & Managing Partner Rusu+Borțun Brand Growers.
Echipa Rusu+Borțun Brand Growers care a contribuit la dezvoltarea campaniei este formată din: Cătălin Rusu (Creative Director & Managing Partner), Marc Borțun (Creative Partner), Mircea Crăciun (Senior Creative), Gabriel Kirmaier (Designer), Anca Uscatescu (Senior Graphic Designer & DTP), Maria Sarivan (Project Manager).
Din partea Rombat: Eduard Croitoru (Marketing and Sales Director), Costel Trîncă (National Sales Manager) și Julia Szabo (Marketing Responsible).