Incepand cu octombrie 2008, Rusu+Bortun este agentia de brand a Hostway
Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers™ s-a ocupat de strategia de brand, identitatea verbala, identitatea vizuala, packagingul si comunicarea Blogway™ – primul card prepaid care te lasa sa-ti faci blogul asa cum vrei.
Parteneriatul dintre Hostway si Rusu+Bortun Brand Growers™ a facut posibila dezvoltarea in numai 5 luni a unui brand special pentru blogloversi. Blogway™ se adreseaza acelora care isi doresc o libertate foarte mare de exprimare pentru blogul lor, usurinta in utilizare, totul in maxima siguranta, prin serviciile de gazduire oferite de Hostway.
Pozitionarea Blogway™ pleaca de la ideea de personalizare, de exprimare a felului unic de a fi al fiecarui utilizator de blog. Blogway™ este un produs functional cu multe caracteristici care-l ajuta pe utilizator sa se diferentieze mai usor in mediul online. Blogway™ este un brand cu atitudine care lupta impotriva cliseelor, a spiritului de turma si ii inspira pe blogloversi sa se manifeste ca ei si numai ca ei. Esenta atitudinii Blogway™ este subliniata de sloganul Your way or the highway™ ce promite libertate si unicitate fiecarui bloglover in parte. Numele brandului vorbeste despre drumul aparte pe care fiecare il poate alege atunci cand intra pe net si despre popularizarea exprimarii prin blog.
“Daca Frank Sinatra ar fi apucat sa aiba blog, mai mult ca sigur ar fi vrut sa fie ca el sau sa nu fie deloc. Pentru cei ca el, care cred ca-i mai bine sa regreti ce-ai facut decat sa regreti ca n-ai facut acel lucru, am ajuns la numele de Blogway™. Identitatea vizuala vorbeste mai in gluma, mai in serios despre diversitate, cheama la exprimarea felului unic de a fi al fiecaruia dintre noi. Asa c-am desenat un logo modelabil, gata sa-si schimbe forma grafica in functie de fiecare personalitate care-l are in mana. Un modelino vesel si colorat care inca mai poarta, in varianta din plastilina, amprentele colegilor mei designeri, Tudor Nastase si Francisc Zinz.” povesteste Catalin Rusu, Managing Partner & Creative Director la Rusu+Bortun Brand Growers™.
Comunicarea Blogway™ a inceput printr-un teasing relationat cu 14 februarie, posterele, webannerele si stickerele campaniei au incercat sa-i convinga pe tinerii din target sa transforme Ziua Indragostitilor in Ziua Blogloversilor. De Ziua Blogloversilor, Blogway™ a facut cadou bijuterii speciale cu jumatati de iconuri specifice blogurilor. Campania de pozitionare ilustreaza cu ajutorul iconurilor de blog insasi beneficiul produsului – cu Blogway™ poti sa-ti modelezi blogul dupa cheful si asemanarea ta.
Din echipa Rusu+Bortun Brand Growers™ care a dezvoltat proiectul au facut parte: Tudor Nastase – Designer, Francisc Zinz – Head of Design, Florina Tudose – Production Manager, Anca Uscatescu – DTP & Postproduction Manager si Catalin Rusu – Copywriter & Creative Director.
Fotografiile din campanie sunt facute de Oltin Dogaru iar pe iconurile de blog modelate din plastilina si-au lasat amprenta Ducu, Francisc, Alexandra si Pace. Bijuteriile din fimo poarta semnatura Ioanei Lazar.
{mosloadposition user10}