Rusu+Borțun a devenit recent agenția de publicitate pentru două dintre brandurile deținute de Biofarm și va oferi servicii de strategie si creație pentru campanii 360 [ATL , digital, trade marketing]. Selecția a fost realizată dintre ideile propuse de către 3 agenții, în urma unui pitch ce a avut loc în luna martie.
“Ne bucurăm să intrăm într-o categorie importantă și sperăm că și aici, ca în orice categorie în care am lucrat, să facem campanii memorabile și care cresc business-ul clienților noștri. Din feedback-ul clienților știm că au fost apreciate în mod deosebit buna înțelegere a produselor și a targetului, abordarea proaspătă a comunicării în raport cu restul categoriei și capacitatea definirii unui raport echilibrat și sănătos între pragmatism și creativitate, atât de necesar într-o industrie puternic reglementată,” a declarat Miruna Macsoda, Managing Director & Head of Strategy Rusu+Borțun.
„Suntem foarte bucuroși să începem parteneriatul cu agenția Rusu+Borțun și să vedem rezultatele în business ale colaborării noastre.. Când am lansat pitch-ul ne-am propus să găsim acele concepte creative care să pună în valoare cele mai relevante insight-uri pentru consumatorii noștri într-o manieră fresh, creativă și autentică, iar cei de la Rusu+Borțun au reușit să ne surprindă plăcut cu abordarea lor. Dar poate mai mult decât orice, ne-am dorit o agenție care să înțeleagă business, să nu se uite la campanie doar dintr-o perspectivă creativă,” a spus Ioana Gorănescu, Marketing Manager Biofarm.