În urma proiectului www.adoptaunong.ro al Galei Societăţii Civile, agenţia de strategie şi manifestare de brand Rusu+Borţun Brand Growers a decis să susţină pro bono rebrandingul Autism România – Asociaţia Părinţilor Copiilor cu Autism.
Autism România apără şi promovează drepturile şi interesele persoanelor cu autism şi ale familiilor acestora. Organizaţia Autism România a fost înfiinţată în 2001 de un grup de părinţi şi de specialişti. Din 2002, este membră a Organizaţiei Internaţionale Autism Europa. Prin acţiunile sale, asociaţia urmăreşte ca persoanele cu autism să beneficieze de servicii de calitate, adecvate nevoilor lor. În România, societatea trebuie schimbată astfel încât să ofere condiţii demne şi sanse legale la o viaţă bună şi împlinită persoanelor cu tulburări din spectrul autismului – şi persoanelor cu dizabilităţi în general.
"ONG-urile au nevoie de soluţii de branding mai mult decât oricare alte organizaţii. Când ai o viziune şi te zbaţi, zi de zi, să-ţi respecţi misiunea, atunci meriţi cu prisosinţă ajutorul celor din jur. Ne bucurăm că putem oferi pro bono expertiza noastra organizaţiilor care nu-şi pot permite să plătească astfel de servicii", afirmă Cătălin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Borţun Brand Growers.
"Una dintre problemele principale ale autismului este izolarea totală a copilului care suferă de lumea exterioară. Acest exil, care nu se manifestă undeva departe, în exterior, ci mai degrabă în interiorul persoanei afectate ne-a dus cu gândul la o călătorie înăuntrul personalităţii copilului. De aici a izvorât ideea spiralei care se desfăşoară înăuntru, în sensul acelor de ceasornic. Soluţia grafică a venit odată cu litera a, care, în felul în care a fost ea concepută acum mii de ani, descrie exact o spirală. În acest mod am obţinut a-ul de la autism. Culorile vesele din care este compusă "litera-spirală" şi felul în care sunt aranjate, ca un puzzle care se întregeşte încet, încet, sunt îndemnul identităţii la optimism, la atitudine pozitivă şi reamintirea faptului că avem, totuşi, de-a face cu nişte copii care, indiferent de suferinţa lor, emană aceeaşi poftă de viaţă şi aceeaşi inocenţă ca oricare alţii", declară Tudor Năstase, Senior Designer la Rusu+Borţun Brand Growers.
Echipa Rusu+Borţun Brand Growers care a dezvoltat acest proiect este compusă din: Alexandra Ionescu – Account Director, Tudor Năstase – Senior Designer şi Cătălin Rusu – Creative Director.
Rusu+Borţun Brand Growers se poziţionează ca agenţie de strategie şi manifestare de brand. Este prima companie structurată ca agenţie de brand ce oferă şi servicii de comunicare externă, asumându-şi responsabilitatea pentru întreaga identitate şi comunicare a clientului.
Portofoliul Rusu+Borţun cuprinde clienţi precum: Procter & Gamble (Gilette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette, Old Spice Elveţia), ING Bank, EuroMiniStorage, Cosmote, Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Caţavencu, Medicover România, Set Events (Romanian Boat Show), The Parts Group (Italoparts, Logisticon, Car-life, Dezmembrari Italoparts, clubfiat.ro), Auto1one Group (Romspedition Auto1one, Auto1one Service, Auto1one Broker de Asigurare), Millenium People (AdPrint, The Institute, Institute, The Magazine, Gala Societăţii Civile, ADOR, Internetics), Samsung România, Ambient, Unilever South Central Europe (Rama, Becel, Kaliakra – Bulgaria).
Printre brand-urile crescute de Rusu+Borţun se află: Cratima, 3rdEYE, Brand Relations, Borţun•Olteanu, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Logisticon, The Parts, Greenworks, EcoEnergia, Haute Pepper, TabaRama, Identis, Reveloper.com, Auto1one, salvamoviata.ro, Smark sau adoptaunong.ro.