Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rusu+Borțun câștigă la REBRAND 100® Global Awards 2016 cu proiectul Bursa Binelui BCR

Agenția de strategie și manifestare creativă de brand Rusu+Borțun Brand Growers se află pe lista câștigătorilor de la REBRAND 100® Global Awards 2016 cu proiectul de rebranding al Bursei Binelui, o platformă de donații online dezvoltată de către BCR și dedicată ONG-urilor.

REBRAND 100 Global Awards premiază excelența globală în ceea ce privește studiile de caz pentru transformări de brand, iar distincțiile obținute la REBRAND 100 sunt cele mai apreciate în domeniul branding-ului.

Bursa Binelui este singura platformă de donații necomisionate din România. Lansată în 2012 de BCR, parte a Erste Bank, identitatea inițială a Bursei Binelui nu comunica potențialul real al acestei platforme, însă proiectul avea nevoie de ceva mai mult decât un nou logo. Auditarea de brand realizată de echipa Rusu+Borțun a relevat faptul că Bursei Binelui îi lipsea înțelegerea corectă a misiunii brandului. Noua poziționare soluționează acest aspect: un produs bancar inovator, cu o misiune umanitară. Dacă BCR creează valoarea financiară, Bursa Binelui creează valoarea civică.


“Pentru fapte bune – donații în cazul nostru – este nevoie de încredere, iar încrederea este construită de un brand care știe să transmită clar și eficient ce, cum și de ce face. Aici au intervenit cu success partenerii noștri de la Rusu+Borțun, care au reușit în urma unui proces complex de auditare și rebranding să pună o față nouă, prietenoasă și atractivă platformei Bursa Binelui (www.bursabinelui.ro). Suntem mândri că avem acum și recunoașterea internațională pentru un proiect bine făcut. Mulțumim pentru profesionalism și dedicare lui Cătălin, Adrianei, Ralucăi, lui Tudor și lui Ioan de   Rusu+Borțun!”, a declarat Nicoleta Deliu, Șef Departament Comunicare Corporativă și Afaceri Comunitare, BCR.


Noua identitate avea nevoie să fie integrată cu cea a brandului BCR, dar în același timp să fie sustenabilă pe cont propriu. Sub promisiunea unui produs bancar cu zero comisioane, Bursa Binelui promovează bunătatea ca un atribut cool, adresându-se astfel și unui public tânăr, conectat la realitățile cotidiene.

“REBRAND 100 este un festival pe care îl admirăm de mulți ani, mai ales cei din echipa Rusu+Borțun care au afinitate cu zona de branding și design, dar nu știu cum s-a întâmplat că, de fiecare dată când am vrut să participăm, se terminase deja perioada de înscriere. Acum suntem mândri că, prima oară când am înscris, am reușit să și câștigăm. Ne bucurăm că luăm acest premiu pentru un proiect inovator care încearcă să schimbe ceva în societate. Mulțumim pentru entuziasm și susținere echipei BCR, iar faptul că Bursa Binelui crește pe zi ce trece ne da încredere în legătura cu nivelul implicării sociale din România.”, povestește Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO, Rusu+Borțun.


Rezultatul are forma unei platforme independente care funcționează ca un agregator de proiecte ale ONG-urilor din România, care se susțin și, indirect, se încurajează unul pe altul. În primele 8 luni de la momentul rebrandingului, prin eforturi intense de comunicare realizate de echipa de proiect din partea Fundația Gala Societății Civile și Rusu + Borțun cu ONG-urile, donatorii și voluntarii Bursei Binelui, în site și în pagina de Facebook, numărul de donații din Bursa Binelui a crescut cu 36%, numărul proiectelor înscrise cu 16%, iar baza de fani de pe Facebook s-a mărit cu 30% (perioada Octombrie 2014 – Mai 2015).

Echipele care au lucrat pentru acest proiect sunt formate din:
Din partea Rusu+Borțun Brand Growers: Cătălin Rusu (Chief Creative Partner & CEO), Adriana Lungu (Director Executiv), Raluca Țurcanașu (Brand Growing Manager), Tudor Năstase (Brand Designer), Ioan Maxim (Brand Copywriter).
Din partea The Institute și Fundația Gala Societății Civile: Irina Florea și Florentina Loloiu.
Din partea BCR: Ionuț Stanimir (Director Executiv Direcția de Comunicare) și Nicoleta Deliu (Șef Departament Comunicare Corporativă și Afaceri Comunitare).

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.