Diesel experimentează cu un nou format de show democratic, invitând audienţa globală să ia parte la experienţa show-ului de podium toamnă-iarnă, în timpul Săptămânii Modei de la Milano
Uitându-te la cineva care se uită la tine. Directorul creativ Glenn Martens experimentează cu un nou format de show democratic pentru runway-ul Toamnă-Iarnă 2024 din timpul Săptămânii Modei de la Milano. Programat miercuri, 21 februarie 2024, show-ul va incepe la ora 12:30 pm CET (ora 13:30, ora României).
Pentru prima dată, întregul proces de pregătire a show-ului va fi, de asemenea, deschis pentru toţi. În perioada 18-20 februarie, atelierul şi construirea set up-ului de runway vor fi transmise via livestream pe platformele Diesel. Se poate conecta oricine pentru a vedea ce se întâmplă cu adevărat pentru ca runway-ul să prindă viaţă.
Privind şi fiind privit. Merge în ambele sensuri. Pentru Toamnă-Iarnă 2024, o audienţă globală de 1000 de persoane va fi invitată nu doar să urmărească, ci şi să participe interactiv în cadrul show-ului, indiferent de locaţia unde se află. Show-ul este imaginat de Glenn Martens ca fiind o experienţă voyeuristică şi interactivă unică.
Toată lumea este invitată să acceseze biletele electronice la show printr-un proces de înregistrare online, care se deschide pe 13 februarie, la ora 12 PM CET (ora 13:00, ora României), pe Diesel.com. Biletele electronice vor fi eliberate pe principiul primul venit, primul servit. Cei care nu se pot înregistra pentru acces special, pot viziona show-ul prin livestream pe canalele digitale Diesel, pe 21 februarie, ora 12:30 pm CET (ora 13:30, ora României).
În timpul mandatului lui Martens, Diesel şi-a reconfirmat valorile ce au în prim-plan incluziunea şi ideea de a aduce moda către un public mai democratic şi o audienţă mai mare. El continuă să găsească noi moduri neaşteptate de a interacţiona cu clienţii, studenţii, prietenii şi fanii brandului în afara audienţei tradiţionale de fashion show.