Pentru toţi cei cărora nu le place să aştepte: programul de 15 minute, cel mai scurt program de spălare a hainelor din lume!
Siemens Electrocasnice promovează noi standarde de rapiditate şi lansează maşinile de spălat rufe cu program ultra-scurt de 15 minute. În doar 15 minute rufele dumneavoastră sunt spălate, clătite şi centrifugate – ceea ce reprezintă un adevărat record mondial!
Inovaţie tehnologică, fiabilitate germană şi design excepţional – acestea sunt principalele caracteristici ale noii generaţii de maşini de spălat de la Siemens. Dotările complexe şi programele speciale constituie rezultatul eforturilor Siemens de a vă oferi toate avantajele unor electrocasnice deosebit de performante: rezultate optime, rapiditate şi confort în utilizare.
super15, programul de 15 minute al noii game de maşini de spălat Siemens, vine în întâmpinarea celor activi şi a celor cărora nu le place să aştepte. Maşinile de spălat rufe care dispun de programul de spălare ultra-scurt sunt ideale pentru familii, deoarece rezolvă imediat problema cantităţilor mari de haine pentru spălat. În plus, acest program răspunde nevoilor persoanelor foarte dinamice, care nu dispun de mult timp sau a celor care trebuie să îşi spele des hainele de birou.
Astfel, Siemens vă oferă posibilitatea de a petrece mai mult timp alături de cei dragi sau de a vă relaxa pentru că noile maşini de spălat au grijă ca hainele dumneavoastră să fie spălate în cel mai scurt timp posibil.
În plus, maşinile de spălat Siemens încorporează o serie întreagă de programe de spălare dedicate care vă uşurează munca şi care vă îngrijesc perfect hainele.
Programul Business, de exemplu, este ideal pentru spălarea hainelor de birou şi a cămăşilor. Viteza de centrifugare este astfel setată încât hainele să se şifoneze cât mai puţin. Programul Outdoor asigură curăţarea hainelor sport sau a celor din fibre sintetice, păstrându-le intacte proprietăţile. Programul de spălare manuală vă ajută atunci când trebuie să spălaţi haine din lână. Acestea vor fi curăţate delicat, clătite riguros şi centrifugate uşor pentru a nu îşi pierde forma. Nu în ultimul rând, programul pentru rufe fine, precum cele din mătase, satin sau vâscoză, tratează hainele dumneavoastră cu cea mai mare atenţie.
Mai mult, pentru fiecare dintre aceste programe timpul de spălare a fost redus cu până la 40% pentru a se adapta programului dumneavoastră încărcat.
Confortul în utilizare este asigurat de dotările şi caracteristicile inovatoare ale maşinilor de spălat Siemens, precum display-ul de mari dimensiuni, tastele touchControl, tamburul deosebit de încăpător sau sistemul antişifonare.
Display-ul de mari dimensiuni este uşor lizibil şi vă oferă o privire de ansamblu asupra activităţii maşinii de spălat, indicând programul selectat, temperatura şi turaţia recomandate. Tastele touchControl sunt elegante şi uşor de utilizat. O uşoară atingere a tastei este suficientă pentru alegerea funcţiei dorite şi declanşarea programului de spălare. Tamburul de 6 kg al noilor maşini de spălat reprezintă un atu mai ales atunci când doriţi să spălaţi cantităţi mari de rufe. Datorită volumului său, hainele vor avea mai mult spaţiu de desfăşurare şi se vor şifona mai puţin. Iar pentru a rezolva definitiv problema hainelor şifonate, Siemens vă propune programul antişifonare. Mulţumită acestuia hainele sunt protejate şi centrifugate delicat, astfel încât dumneavoastră veţi depune mai puţin efort netezindu-le la încheiera programului de spălare.
„Siemens aduce în România cel mai rapid program de spălare pentru rufe din lume. Pentru noi aceasta este o adevărată performanţă şi rezultatul eforturilor constante de a oferi clienţilor noştri cele mai inovative soluţii. Suntem foarte bucuroşi că lansăm acum şi în România o nouă generaţie de maşini de spălat care încorporează tehnologia revoluţionară Siemens şi care cu siguranţă va încânta consumatorii. Programul ultra-scurt de 15 minute, dar şi celelalte programe şi funcţii sunt concepute special pentru a oferi cele mai bune rezultate şi condiţii optime de utilizare. De aceea suntem convinşi că noua generaţie de maşini de spălat va fi bine primită şi de publicul din România. Ea răspunde cu siguranţă cerinţelor unui stil de viaţă activ, dinamic, încărcat, în care se pune accent pe rapiditate, pe fiabilitate dar şi pe rezultate excepţionale.” a declarat Irenne Wagner, Product Manager Siemens Electrocasnice.
„Marca Siemens se caracterizează prin efortul depus în a atinge perfecţiunea tehnică, funcţională şi estetică. Produsele noastre sunt cu adevărat unice atât din punct de vedere tehnologic, cât şi ca design. Prin gamele propuse, Siemens transformă utilizarea aparatelor electrocasnice într-un mod de viaţă. Siemens caută în permanenţă soluţii care să ne înfrumuseţeze şi să ne uşureze viaţa şi creează astfel o lume a tehnologiei şi a designului care depăşeşte orice dorinţă“ a declarat Răzvan Păun, Marketing Manager Siemens Electrocasnice.
Mai multe informaţii despre noile maşini de spălat Siemens sunt disponibile la www.siemens-electrocasnice.ro/super15.
Noua gamă de maşini de spălat Siemens este disponibilă în magazinele de specialitate, la un preţ recomandat de vânzare cuprins între 1.450 RON şi 1.890 RON.
Campania de lansare a noilor maşini de spălat Siemens se desfăşoară sub conceptul „Nimănui nu îi place să aştepte!” şi pune accent pe beneficiul oferit de tehnologia Siemens.
Echipei Maximize Communications i-a revenit sarcina de a se ocupa de implementarea campaniei. Aceasta include componente de direct marketing şi PR, precum şi promovare online printr-o pagină de prezentare la adresa www.siemens-electrocasnice.ro/super15 , şi o campanie de bannere online. În plus, mesajul campaniei a fost declinat în materiale de promovare la raft.
„Maximize Communications este partenerul de tradiţie în comunicare al Siemens Electrocasnice. Acest proiect ne-a oferit din nou oportunitatea de a ne demonstra creativitatea şi capacităţile strategice. Am conceput o campanie cu un ton vesel, prietenos şi care, în acelaşi timp, pune accent pe inovaţiile tehnologice Siemens. Promovarea noii game s-a folosit şi de tactici de direct marketing – un instrument pe care noi îl considerăm foarte important pentru o comunicare eficientă cu publicul ţintă.” a declarat Andreea Idriceanu Calev, Managing Director Maximize Communications.
Echipa Maximize Communications responsabilă pentru acest proiect este compusă din Elena Scutaru – Account Director, Irina Angelescu – Account Manager, Atena Chiper – Senior Account Executive, Otilia Coman – Deputy Creative Director, Anca Vasile – Art Director, George Miriţă – DTP Manager şi Sergiu Văcărescu – Graphic Designer. Din partea Siemens Electrocasnice, campania este coordonată de Irenne Wagner – Product Manager şi Răzvan Păun – Marketing Manager.
{mosloadposition user10}