RubinShop.ro, magazin online B2B cu ambalaje şi accesorii pentru bijuterii, şi-a păstrat şi în 2015 tendinţa crescătoare a numărului clienţilor şi în materie de vânzări. Astfel, site-ul a ajuns la un total de 1167 utilizatori, ceea ce reprezintă creştere de aproximativ 21% faţă de anul precedent (960 utilizatori în 2014). 40% dintre aceşti utilizatori sunt clienţi activi, plasând cel puţin o comandă pe lună.
Printre clienţii RubinShop.ro se numără atât magazine de bijuterii (70% dintre clienţi fac parte din această categorie), cât şi mici întreprinzători care fac produse hand-made. Aceştia din urmă şi-au dat seama de importanţa ambalajului în procesul de vânzare şi aleg ambalaje şi cutiuţe care să pună în valoare bijuteria sau accesoriul.
Valoarea medie a coşului de cumpărături a fost de 200 de lei, iar cele mai apreciate colecţii de ambalaje pentru bijuterii sunt Colecţia ET, Colecţia 3000 şi Colecţia RE, ultimele două fiind în topul preferinţelor cumpărătorilor şi în anul precedent. RubinShop.ro a înregistrat o creştere constantă a vânzărilor, valoarea totală a comenzilor făcute pe site în 2015 fiind de peste 61.000 lei.
Site-ul a continuat politica de oferte speciale lunare. Aproape 25% dintre comenzile plasate pe RubinShop.ro în anul precedent au conţinut cel puţin un produs inclus în oferta lunară.
În plus, în 2015 site-ul şi-a îmbogăţit oferta cu Colecţia HM care include cutii din carton. În prezent sunt disponibile 580 de ambalaje şi accesorii pentru bijuterii pe RubinShop.ro.
„2015 a fost un an în care am reuşit să ne atingem obiectivele propuse şi ne dorim să păstrăm această creştere constantă a bazei de clienţi activi şi a volumului total de vânzări şi pentru anul în curs. În acest sens, vom continua să ne diversificăm gama de produse oferite şi vom păstra şi ofertele speciale pe site”, a declarat Florin Pantelimon, Managing Partner Rubin 2000, companie ce deţine site-ul Rubinshop.ro.
RubinShop.ro oferă în prezent o gamă bogată de cutii din carton, catifea, lemn şi imitaţie piele, precum şi panouri pentru expunerea bijuteriilor şi accesorii pentru acestea. Pentru a veni în întâmpinarea clienților, site-ul are şi o categorie dedicată ocaziilor speciale precum Crăciunul, Paştele, Valentine’s Day, nuntă, botez etc. Există, de asemenea, şi o secţiune cu lichidări de stoc. Site-ul este disponibil în următoarele variantele de limbi: română, engleză, italiană şi germană, produsele fiind expediate din stoc oriunde în lume în cel mai scurt timp posibil.