RTC Proffice Experience, lider de piaţă în importul şi distribuţia produselor pentru birou şi rechizitelor, a lansat astăzi campania „Schimbă o viaţă”, un program de sprijinire a educaţiei prin asigurarea rechizitelor pentru preşcolari şi elevi.
„Schimbă o viaţă” a debutat astăzi, în parteneriat cu SOS Satele Copiilor România, prin trei evenimente simultane în Bucureşti, Cisnădie (Sibiu) şi Hemeiuş (Bacău), cu participarea a peste 500 de copii, 70 de angajaţi RTC şi reprezentanţi ai SOS Satele Copiilor.
Prima donaţie a fost făcută exclusiv prin intermediul resurselor companiei RTC şi a constat în 10.000 de caiete şi alte 2.000 de rechizite şi ghiozdane pentru copiii din centrele SOS Satele Copiilor.
Pentru această campanie, fondurile vor fi cumulate prin promovarea a peste 1.500 de articole listate în noul catalog RTC, articole marcate cu logo „Schimbă o viaţă”. Cele 1.500 de articole poartă numele a 12 dintre cele mai cunoscute branduri distribuite de RTC. Începând din luna septembrie, o parte din veniturile generate din vânzările acestor produse vor fi donate sub formă de produse copiiilor aflaţi în grija SOS Satele Copiilor România, direcționarea procentului de contribuție fiind susținută atât de RTC, cât și de partenerii companiei.
„Ne bucurăm să lansăm o campanie în beneficiul copiilor, pentru a le facilita accesul la unul dintre cele mai importante ingrediente ale dezvoltării acestora – educaţia. Fiecare membru al companiei noastre se va implica în campanie prin promovarea cu prioritate a celor peste 1.500 de articole marcate „Schimbă o viaţă” în catalogul RTC. Le mulţumim anticipat furnizorilor care ni s-au alăturat în acest demers, cât şi clienţilor care prin achiziţia acestor produse vor face o diferenţă în viaţa copiilor beneficiari”, a declarat Gabriel Mureşanu, director general RTC Proffice Experience.
„Graţie generoasei iniţiative a RTC, copiii din SOS Satele Copiilor, vor putea începe anul şcolar asa cum se cuvine. Luni, 16 septembrie, peste 500 dintre ei vor avea în ghiozdane rechizitele donate prin această campanie”, a declarat Mirela Lavric, director național SOS Satele Copiilor România.
Campania va include acţiuni trimestriale, menite să genereze un număr cât mai mare de donaţii, atât din partea clienţilor companiei, cât şi a furnizorilor, iar valoarea totală a donaţiilor din cadrul campaniei este estimată la aproximativ 25.000 euro anual. Pentru acest an, parteneriatul cu SOS Satele Copiilor este unul exclusiv, urmând ca din 2014 să implice şi alte organizaţii care au în grijă copii, prin intermediul donaţiilor.