RTB House, companie globală care oferă tehnologie de ultimă generație pentru publicitatea prin retargetare, pe care o utilizează advertiseri de top din întreaga lume, inclusiv România, adaugă Australia și India în portofoliul de state în care operează. Strategia de dezvoltare a companiei include astfel asigurarea unei mai bune prezențe și pe piețele din Asia și Pacific. Operațiunile la nivel regional în Australia și Noua Zeelandă vor fi conduse de Steve McMahon, Country Director, iar în India, responsabil va fi Kshitiz Randhir, Country Manager.
„Intrarea noastră în Australia, Noua Zeelandă și India reprezintă un pas important pentru RTB House în extinderea prezenței noastre globale. Este următoarea expansiune în regiune, după debutul în Indonezia, Malaezia, Thailanda, Taiwan și Singapore. Vedem semne puternice de creștere atât în Australia, Noua Zeelandă, cât și în India. Afacerile online vor avea tot mai multe oportunități de creștere, alături de companii de tehnologie ca a noastră, care furnizează soluții inovatoare de marketing digital. Totodată, ne bucurăm să-i avem în echipa RTB House pe Steve și Kshitiz“, a declarat Jakub Ratajczak, director executiv RTB House în regiunea Asia – Pacific.
Potențialul pentru advertising digital în cele două noi regiuni
În prezent, două treimi (63%) din spațiul publicitar digital al Australiei, pe toate dispozitivele, este achiziționat prin servicii programatice sau prin intermediul regiilor de publicitate, conform datelor din 2016 publicate de Pathmatics și Nielsen. Pentru companii precum RTB House, aceasta este o oportunitate tot mai mare de a-și dezvolta infrastructura de business în regiune.
De cealaltă parte, India este una dintre economiile cu cel mai alert ritm de dezvoltare din lume, cu o medie de creștere de aproximativ 7% în ultimele două decenii. Rata utilizării internetului este de 35%, acest lucru reprezintă pentru e-commerce și pentru noile tehnologii un potențial semnificativ de creștere. Mediul digital oferă companiilor precum RTB House oportunitatea de a livra soluții avansate de retargetare pentru afacerile online.
Nu în ultimul rând, extinderea pe noile piețe vine ca urmare a unui rezultat record în 2016, când compania și-a crescut forța de muncă cu peste 40%, a început operațiuni în regiunea MEA (Orientul Mijlociu și Africa), a intrat în Singapore și astfel veniturile au fost majorate cu peste 140%.