Roweb, companie românească de servicii software end-to-end, își propune anul acesta creșterea diviziei de e-Commerce, atât la nivel de echipă, cât și a proiectelor din portofoliu. În prezent, compania obține 10% din cifra de afaceri din acest segment și vizează o creștere anuală cu circa 30%. Roweb va participa la evenimentul GpeC Expo unde își va prezenta portofoliul de soluții și servicii eCommerce.
„Roweb își menține interesul pentru zona de eCommerce, iar în perioada următoare vom aborda o strategie de creștere susținută a diviziei dedicate, respectiv creșterea cu 50% a numărului de developeri și a paletei de servicii. Avem în vedere diversificarea serviciilor, abordarea mai multor platforme, pentru a putea răspunde mai multor clienți și piețe tradiționale. Urmărim dezvoltarea de parteneriate cu firme din vestul Europei (UK, Elveția, zona Benelux și zona Nordică), în care noi punem la bătaie expertiza și echipe complexe de dezvoltare, iar partenerii vin cu proiectele și experiența de marketing/sales”, a declarat Ștefan Nicolae, Head of eCommerce în cadrul Roweb.
În cadrul diviziei de eCommerce, Roweb mizează pe proiecte complexe în defavoarea volumului, astfel încât clienții să beneficieze de echipe dedicate complete. Așadar, compania se adresează unei nișe din piață – business-uri online mari sau în plină dezvoltare –, cărora le oferă o paletă largă de servicii, în funcție de nevoie specifice, de la dezvoltare software, la web design, mentenanță, optimizări de website-uri vechi, migrare de date și conținut, integrări cu sisteme externe.
Anul acesta, Roweb se concentrează pe creșterea echipelor din divizia eCommerce cu 50% și extinderea portofoliului pe noi industrii și nișe de piață care să implice proiecte cu cel puțin același nivel de complexitate precum cele anterioare. În prezent, compania alocă circa 15 oameni din echipă pe proiecte de eCommerce și obține circa 10% din cifra de afaceri din această divizie. În continuare, Roweb vizează o creștere anuală de cca 30%.
Peste 100 proiecte eCommerce realizate
Printre tipurile de soluții dezvoltate în această arie de Roweb se numără: magazine online, platforme marketplace, portaluri B2B/B2C, SaaS pentru eCommerce, platforme de analytics, automatizări de procese, soluții pentru mobile și soluții custom. De-a lungul timpului, compania a dezvoltat cu succes peste 100 de proiecte eCommerce, în industrii precum: retail, luxury, HoReCa, imobiliare, fashion, automotive, turism, home & deco.
Unii dintre clienții care au apelat la serviciile Roweb pe acest segment sunt O’Mac (migrarea în siguranță a datelor și conținutului website-ului O’Mac pe Magento 2 și optimizarea performanței pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă, axată pe brand), Porsche Bank (construirea primei soluții de comerț electronic pentru vânzarea atât a autoturismelor, cât și a finanțării online), Teilor (actualizarea de la o platformă limitativă la Magento 2), Litera (dezvoltare și mentenanță), BookCity.ro (migrarea unui magazin online existent către Magento 2 și optimizarea lui cu funcționalități dinamice și specifice pentru a crea o experiență completă de vânzare și revânzare on & off site), Green Pub (dezvoltare și implementare rapidă a unui sistem dedicat de comenzi și livrări).
Magazinele online pot beneficia de consultanță tehnică gratuită la standul Roweb din cadrul evenimentului GPeC
Pentru a-și cunoaște potențialii clienți, Roweb va participa și anul acesta la GPeC, unul dintre evenimentele de referință pentru industria eCommerce & Digital Marketing, unde își așteaptă vizitatorii la stand cu diverse surprize. În plus, pentru magazinele online în dezvoltare, compania oferă consultanță tehnică gratuită.
De-a lungul timpului, în cadrul GPeC au fost premiați și unii dintre clienții Roweb, printre care webiste-ul O’Mac (premiat în 2015 – cel mai bun website eCommerce la secțiunea „Casa, Grădina și Unelte”) și magazinul online Organik.ro (care a ocupat locul al treila la categoria „Health & Beauty” și „User’s Choise”).