Compania ROWE, lider pe piaţa românească a aparatelor de întreţinere corporală, se repoziţionează şi îşi lansează noua identitate vizuală. Rebrandingul a pornit de la adăugarea unei noi componente business-ului: dacă, până acum, ROWE distribuia produse low si medium cost, evoluţia pieţei româneşti a generat necesitatea completării gamei cu produse din segmentul premium. “Avem acum produse de ultimă generaţie şi aducem în România tehnologiile cele mai avansate de întreţinere corporală care se folosesc la nivel mondial. Putem spune că, dacă azi s-a lansat – să zicem, în Italia, pentru că de acolo «se dă tonul» pe piaţa aceasta – un aparat-minune absolut revoluţionar în domeniu, mâine el va fi disponibil prin ROWE şi în România”, spune Alina Almăşan, director general ROWE. Odată cu intrarea pe segmentul premium, ROWE se prezintă sub o nouă identitate vizuală. Sigla a devenit puternică, elegantă, trendy, elitistă. Întregul concept grafic a fost construit pornind de la noul slogan – “Reinventează-te!” Îndemnul se adresează cu precădere saloanelor de înfrumuseţare, care, pentru că trăim într-o lume atât de dinamică, trebuie să se adapteze permanent cerinţelor tot mai sofisticate ale clientelei, punând accentul pe inovaţie în domeniu. Nu în ultimul rând, mesajul lansat de ROWE este un îndemn şi către end-user, femeia modernă, independentă, care mizează pe dezvoltarea personală şi care proiectează imaginea siguranţei de sine.
Alegerea combinaţiei de culori – negru si fuchsia – a rezultat dintr-o analiză a trendului pieţei interne şi internaţionale. Fuchsia – o culoare puternică, vibrantă, tonică – se alătură negrului, care evocă eleganţă, rafinament, siguranţă.
Noua identitate vizuală a fost concepută şi realizată de o echipă de la Lumière Design, formată din doi graficieni, un copywriter si un DTP-ist, sub conducerea art directorului Luiza Butaru. “În alegerea formei siglei, a poziţionării ei pe diferite suprafeţe şi suporturi şi a imaginii din layout-urile materialelor de prezentare, cel mai mult ne-a inspirat entuziasmul, tinereţea, energia pozitivă şi gradul înalt de sofisticare al echipei ROWE”, subliniază art directorul. Şi iată cum îşi argumentează alegerile Luiza Butaru: “Cercul şi curbele prezente în siglă închid sau continuă o linie dreaptă; aceste forme ajută o literă groasă, mare – de care aveam nevoie pentru un impact vizual puternic -, îi estompează duritatea, dar îi păstrează forţa. În plus, cu ajutorul cercurilor, am pus accente pe fiecare literă în parte, dând astfel formei finale o mai mare expresivitate. Forma înaltă şi subţire a literelor din slogan vine să accentueze, ca o exclamaţie, mesajul: REINVENTEAZĂ-TE!”.
Odată cu rebrandingul, ROWE a ales ca imaginea companiei să fie reprezentată de Gina Pistol. Vedeta va participa la evenimentele ROWE, iar imaginea sa va fi folosită în materialele de promovare – reclame, catalog, site, afişe în saloanele partenere. De asemenea, ROWE a demarat o nouă campanie de advertising în presa de specialitate şi o campanie integrată de PR.
{mosloadposition user10}