O găsim în maxi-geanta Dianei, pe bancheta din faţă a maşinii lui Robert, pe masă în club, lângă ochelarii de soare cumpăraţi recent de la Londra sau pe un sezlong la piscină. Este sticla de apă Roua Munţilor, un accesoriu desăvârşit pentru ţinutele acestei veri: Roua – Pure Style.
Roua Munţilor, brandul de apă minerală din portofoliul PepsiAmericas, se repoziţionează: pentru sezonul primăvară – vară 2009, Roua propune un look elegant, urban şi plin de stil. Şi cum acesta poartă şi semnătura a trei dintre cei mai cunoscuţi designeri români – Cătălin Botezatu, Mihai Albu şi Kristina Dragomir, putem spune că Roua Munţilor se înscrie printre must-have-urile acestui sezon.
Inspiraţi de Roua
Pornind de la înfăţişarea mărcii Roua Munţilor, cei trei designeri români de renume au creat modele unicat, perfect potrivite unui stil elegant şi îndrăzneţ. Îi puteţi vedea în noile spoturi TV, în mijlocul exerciţiului de creaţie. Rochia creată de Cătălin Botezatu, o ţinută care abundă în rafinament şi eleganţă, perechea de pantofi Mihai Albu, ce transmite ideea de avangarda şi stil, şi pălăria Kristinei Dragomir, un accesoriu de un aer sofisticat, cu trăsături urbane, sunt toate născute din designul şi sloganul imaginii Roua Munţilor: Pure Style.
“Repoziţionarea brandului Roua Munţilor este de departe cea mai importantă etapă din evoluţia mărcii pe piaţa românească, aceasta vorbind acum de la sine cu cei care se preocupă de imaginea lor, cei care pun preţ pe un look mereu actual. Roua Munţilor completează deja un stil de viaţă modern, mereu în vogă, şi asta pentru că este mai mult decât o apă, este un ACCESORIU”, a declarat Lucian Gavril, Brand Manager Roua Munţilor.
Roua Munţilor, parte din lifestyle
Pe lângă parteneriatul cu cei trei designeri, Roua Munţilor iese din tiparele comunicării apelor minerale şi îşi dezvăluie noua identitate pornind de la apartenenţa la zona de lifestyle, o zonă neexploatată până acum pe piaţa românească.
“Încă de când s-a lansat, în variantă de apă minerală carbogazoasă, Roua Munţilor a setat un nou standard în designul brandurilor de pe aceasta piaţă. Cu atât mai mult acum, folosind o combinaţie cromatică modernă şi îndrăzneaţă, Roua Munţilor arată ca un accesoriu elegant, mai degrabă conceput de un designer de modă, decât de un producător de apă minerală” a declarat Bogdan Naumovici, Creative Director 23.
Cum, când şi cu ce se poartă Roua Munţilor?
Roua Munţilor este o apă la modă, o apă care accesorizează orice ţinută pentru că imprimă stil şi rafinament până şi în cele mai simple gesturi cotidiene, inclusiv în cel de a bea apă. Roua Munţilor se poartă în fiecare zi, atunci când ieşi în oraş sau te îndrepţi spre serviciu, este accesoriul care îţi desăvârşeste imaginea.
Noua campanie Roua Munţilor
Campania de promovare, desfăşurată sub sloganul "Roua – Pure Style", va debuta pe 5 mai. Campania este declinată pe canalele de comunicare clasice – TV, print, outdoor, PR – însă mai mult decât atât, brandul este acum mult mai vizibil şi accesibil în cel mai important canal, şi anume HoReCa, prin materiale de trade şi POSM.
Echipa care a contribuit la dezvoltarea campaniei Roua a fost: Bogdan Naumovici (director de creaţie), Cristi Moldovan, Dan Creţu (creaţie), Elena Livinti şi Alina Bacşis (Brand communication) din partea agenţiei de creaţie 23; Raluca Borascu (strategie), din partea LeoBurnett; Laura Georgescu Baron (producător), din partea casei de producţie HiFi Production. Agenţie PR: The Practice. Din partea clientului, Oana Stîncel, (Marketing Manager), Lucian Gavril (Brand Manager Roua Munţilor) şi Ana-Maria Măciucă (PR Responsible).
{mosloadposition user10}