Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rottaprint a exportat în trei noi piețe în ultimul an, produsele tipografiei ajungând în 13 țări în 2021

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, a înregistrat în 2021 o creștere a exporturilor de 5%, comparativ cu anul precedent. Pentru anul în curs, compania estimează o evoluție constantă a exporturilor, de același procent.

În 2021, Rottaprint a exportat în trei piețe noi: Croația, Letonia și Marea Britanie. La acestea se adaugă piețele în care compania a activat și în 2020: Germania, Ungaria, Israel, Republica Moldova și alte țări europene, astfel că produsele din portofoliul Rottaprint au ajuns în total în 13 țări din afara României în ultimul an. Dintre acestea, cea mai mare creștere a exporturilor s-a înregistrat în Germania, cu un avans de 9% comparativ cu 2020.

În prezent, din ponderea totală a clienților companiei, 26% sunt clienți străini, iar centrele logistice din Germania și Ungaria deservesc 25% din totalul clienților Rottaprint.

Din datele companiei, cele mai solicitate produse de către clienții din Ungaria au fost etichetele autoadezive, foliile laminate pentru preparate din carne ambalate în atmosferă modificată și capacele de aluminiu, în timp ce în Germania cele mai solicitate au fost etichetele autoadezive, dar și ambalajele din materiale prietenoase cu mediul.

Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint
Cristi Nechita-Rotta

În ceea ce privește industriile din care au fost cele mai cerute produse pentru export, cea mai des întâlnită industrie a fost cea alimentară, atât în Germania, dar și în Ungaria, în special cea de prelucrare de carne și lactate. De asemenea, în Germania s-au remarcat industriile de cosmetice și de produse de îngrijire personală, precum și cea de produse pentru îngrijirea casei.

Tot anul trecut, compania a introdus în portofoliul pentru export produse noi. Astfel, pentru Ungaria și Germania au fost introduse: capacele de tip PET, manșoanele igienice pentru micii producători, eticheta metalică autoadezivă produsă în rolă pentru etichetare automată sau etichetele cu efecte speciale. Totodată, pentru Germania au mai fost introduse și etichetele de tip shrink sleeve sau capacele din aluminiu.

„Pentru anul acesta ne așteptăm la o evoluție a exporturilor similară cu cea de anul trecut. Observăm același interes crescut al clienților străini pentru comenzile de etichete și ambalaje pentru produsele alimentare, ca și în anii trecuți, mai ales în țările în care înregistrăm cele mai mari cereri de export: Germania și Ungaria. Ne bucură faptul că din ce în ce mai mulți clienți solicită soluții de etichetare din materiale prietenoase cu mediul, alăturându-se eforturilor noastre de sustenabilitate pe care ni le propunem pentru 2022”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.