După personaje thriller şi eroi ai copilăriei, Romtelecom îşi întreţine acum audienţa cu filme de animaţie
Anul trecut, strategia de comunicare a Romtelecom a fost bazată pe serii de execuţii creative dezvoltate în stil cinematografic, care le-au adus românilor câteva personaje memorabile, consolidând astfel poziţia companiei de furnizor de divertisment de calitate.
Platforma de comunicare în stil cinematografic a fost lansată în primăvara anului 2009, cu o primă serie, The Thriller movies, a continuat cu omul junglei, iar acum introduce comedie animată de calitate, cu familia Telcu, reprezentată de modele arhetipale care pot fi regăsite în oricare familie modernă: tatăl chibzuit, mama sofisticată, adolescentul internaut şi cool, fetiţa genială, bunica emancipată şi câinele familiei (care este de fapt o broască ţestoasă vitezomană).
“Telcii” sunt nişte personaje foarte simpatice care, practic, îi învaţă pe români să îşi folosească banii într-un mod inteligent, folosind serviciile oferite de Romtelecom. Ca în orice familie democrată, fiecare membru are un cuvânt de spus, în funcţie de vârstă şi de preocupările specifice, iar membrii familiei Telcu nu fac excepţie de la această regulă.
Familia Telcu reprezintă familia tipică, cu toate preocupările specifice legate de gestionarea inteligentă şi eficientă a resurselor financiare, identificând cele mai bune soluţii disponibile. Iar soluţia pe care o recomandă la unison, prin sloganul “Cheltuieşte-ţi banii cu cap!” este reprezentată de serviciile şi produsele Romtelecom. Animaţia permite un mod original de abordare a problemelor serioase cu care se confruntă o familie, într-o manieră plină de umor, în tradiţia clasică a unor seriale de gen binecunoscute. “Telcii” reprezintă umorul, optimismul şi candoarea ca “strategie” pentru a face faţă grijilor de zi cu zi.
“Decizia de a continua platforma de comunicare în stil cinematografic se datorează atât impactului pozitiv pe care această strategie l-a avut asupra audienţei, cât şi rezultatelor foarte bune pe care le-am înregistrat anul trecut în creşterea notorietăţii reclamelor si brandurilor noastre. Am reuşit să surprindem audienţa cu o abordare proaspătă şi originală şi, în calitate de furnizor de divertisment, am reuşit să oferim varietate. Astfel, după comedie neagră, după reîntâlnirea cu eroi din copilărie, aducem acum, prin familia Telcu, o combinaţie de personaje amuzante şi inteligente”, spune Joerg Zeddies, Director Executiv Comercial, Segment Rezidenţial.
Cele trei platforme creative dezvoltate în stil cinematografic şi utilizate pentru campaniile din 2009, respectiv campania de primăvară din acest an, sunt rezultatul colaborării dintre echipa de Marketing Rezidenţial a Romtelecom şi echipa Grafitti BBDO, care semnează şi noul concept pentru familia Telcu.
Daca doriţi să îi cunoaşteţi pe membrii familiei Telcu şi să vedeţi care sunt super ofertele pe care le-au găsit ei la Romtelecom, vizitaţi-i pe www.telcu.ro
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}