O spune Effie 2010.
Campania Romtelecom Dolce Thriller Movie a fost premiată aseară în cadrul celei de a 7-a ediţii a Galei Premiilor Effie, cel mai important eveniment din industria de advertising şi marketing din România, care aduce recunoaştere pentru eficienţa şi performanţa în comunicare.
Au fost premiate, ca în fiecare an, campaniile publicitare care s-au dovedit cele mai eficiente, îndeplinind obiectivele de performanţă de brand, notorietate şi vânzări.
Campania Romtelecom Dolce a primit Bronze Effie la categoria Media and Entertainment, acesta fiind singurul premiu acordat anul acesta unei campanii publicitare a unui operator de servicii telecom, Romtelecom remarcandu-se astfel, ca cel mai eficient comunicator din industria de profil.
Campania Thriller Movie a fost construită pe o platformă creativă care s-a dovedit surprinzătoare pentru unii, ingenioasă şi originală pentru alţii, dar, cel mai important, care a reuşit să atragă atenţia asupra procesului permanent de reinventare a Romtelecom şi asupra capacităţii sale de a-şi asuma deschiderea către o strategie de comunicare îndrazneaţă şi inovatoare.
Această campanie publicitară a fost rezultatul colaborării dintre echipa de marketing rezidenţial Romtelecom şi agentia Grafitti BBDO.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}