Grupul Rompetrol a finalizat selecţia a 16 proiecte din cadrul programului de responsabilitate socială „Împreună pentru fiecare”, urmând ca implementarea acestora să se desfăşoare în următoarele 2 luni. Proiectele sunt localizate în judeţele Alba, Argeş, Bucureşti, Cluj, Dolj, Hunedoara, Maramureş, Vâlcea, Satu Mare şi Suceava.
Prin aceste proiecte de responsabilitate socială, Rompetrol urmăreşte să contribuie la dezvoltarea şi menţinerea pe termen lung a unor practici responsabile din partea comunităţilor cărora li se adresează aceste proiecte.
„Reponsabilitatea socială ar trebui să fie o parte integrată a oricărei companii care vrea să dea ceva înapoi societăţii, iar Grupul Rompetrol nu face excepţie. În programul ‘Împreună pentru fiecare’ au fost înscrise 89 de proiecte, dintre care 55 în domeniul sănătăţii şi 34 în domeniul mediului. Nu putem decât să ne bucurăm că acest program de responsabilitate socială este foarte bine primit de către societatea civilă şi reprezintă o dovadă clară a faptului că împreună putem schimba ceva”, a declarat Oana Năstase, Director de Comunicare şi Afaceri Corporative al Grupului Rompetrol.
Cele 8 proiecte alese din domeniul sănătăţii constau în renovarea şi dotarea unor cabinete sau dispensare medicale din mediul rural, acestea fiind într-o stare care nu permite diagnosticarea sau tratarea pacienţilor în condiţii normale. Alături de aceste proiecte, Rompetrol se va implica şi în derularea unor acţiuni de ecologizare a unor zone din mediul rural şi urban.
Evaluarea de teren a acestor proiecte, de către echipele formate din reprezentanţii companiei, voluntari, dar şi autorităţi locale, a avut loc în perioada 24 august – 7 septembrie.
„Parte a platformei de CSR ‘Energia vine din suflet’, programul ‘Împreună pentru fiecare’ porneşte din aceleaşi valori ca cele ale oamenilor din Rompetrol: puterea Grupului Rompetrol nu stă în tehnologie, ci în noi, oamenii care facem posibilă această evoluţie surprinzătoare. Ceea ce am făcut până acum este dovada vie a faptului că noi, cei care producem energie, ne-am asumat o nouă dimensiune a muncii noastre: aceea de a da suflet energiei”, a declarat Alexandra Crâsnaru, Brand Building Manager al Grupului Rompetrol.
{mosloadposition user10}