Când vara ne trezeşte pofta de vacanţă, Rompetrol lansează noua promoţie estivală comunicată prin campania semnată Odyssey. “La Rompetrol orice voiaj este câştigător”, pentru că, alimentând sau cumpărând produse din orice staţie Rompetrol din ţară, poţi acumula puncte pe cartonul‑joc şi poţi câştiga premii instant sau una dintre cele trei maşini de teren din promoţie. Fie că mergi la munte sau la mare, călătoria de vacanţă începe cel mai bine în staţiile Rompetrol, cu plinul făcut şi cu multe premii de câştigat. Acesta este mesajul campaniei, declinat în spot TV (două execuţii), radio şi print.
Conceptul creativ a plecat de la una dintre situaţiile bine cunoscute cu care se confruntă fiecare dintre noi în sezonul estival şi s-a concretizat in premii şi idei de vacanţă.
“Vara, toată lumea pleacă în vacanţă şi mai toate destinaţiile cunoscute devin supraaglomerate. Noi le oferim celor dornici de călătorie toată energia de care au nevoie ca să pornească la drum, şi în plus, ne-am gândit că ar fi folositor să le dăm şi ponturi pentru destinaţii alternative, mai puţin frecventate, dar cu un farmec aparte.
De aici am pornit în execuţia campaniei de comunicare. În cele două spoturi TV recomandăm posibile destinaţii de călătorie, pentru cei care vor să se distreze mângâiaţi de briza mării sau să facă mişcare în aerul curat al muntelui. Şi pentru că nici drumul până acolo nu trebuie să fie plictisitor, îi invităm pe şoferi să intre în jocul preschimbării punctelor obţinute din alimentări, în premii de vacanţă.
Ne-am dorit să fie o promoţie puţin altfel, în care să-i implicăm pe consumatori nu numai prin mirajul premiilor, ci şi printr-un demers util de a le propune posibile răspunsuri la eterna întrebare <Vara aceasta, noi unde mergem?>”, spune Andrei Munteanu, Copywriter Odyssey.
Manuela Andronache, Brand Manager Fuel Rompetrol, adaugă: “Ne-a încântat ideea unor spoturi <fresh>, în care un tip simpatic prezintă într‑un mod haios posibile destinaţii turistice. Am dorit astfel să redăm acea atmosferă de vacanţă, acea efervescenţă de care suntem cuprinşi cu toţii atunci când plecăm la munte sau la mare. Iar dacă drumul până acolo este presărat cu suprize de la Rompetrol, distracţia este garantată. Şi ca să ne asigurăm de acest lucru, primul voiaj, de la Gura Portiţei şi până în Maramureş, l-am făcut chiar noi, odată cu filmarea spoturilor. Distanţa a fost suficientă pentru a aduna cadre minunate, pe care le regăsiţi în cele două execuţii, amintiri de neuitat şi bineînţeles… aşa cum îi stă bine unei Promoţii Rompetrol… multe premii de vacanţă!”.
Cele două spoturi TV rulează pe Pro TV, Pro Cinema, MTV, Antena 1, Realitatea, Kanal D.
Echipa Odyssey care a realizat campania este formată din Ana Tăutu, Andrei Munteanu, Valeriu Borcoş şi Vali Suciu (Creaţie); Teodora Juravle, Adrian Toma (Client Service); Ileana Sebe (Strategie), Cornelia Mora (Media).
Din partea Rompetrol, Manuela Andronache – Brand Manager Fuel, Radu Soare – Marketing Manager, Mihai Dinculescu – Brand Building Manager şi Alexandra Crăsnaru – Brand Building Manager şi‑au adus contribuţia la coordonarea campaniei.
Colaborarea dintre Odyssey şi Rompetrol reprezintă un parteneriat pe termen lung, care a început în 2004, primul an de funcţionare al agenţiei. Relaţia s‑a consolidat cu fiecare an, generând rezultate foarte bune ale campaniilor realizate împreună, dovadă şi premiile Effie câştigate de Odyssey pentru brandul Rompetrol în 2006, 2007 şi 2008.
{mosloadposition user10}