Dacă pe rafturile magazinelor am găsi ingredientele succesului, probabil că mulţi dintre noi le‑am cumpăra. Până atunci însă, noua campanie corporate Rompetrol semnată Odyssey vorbeşte despre ingredientele succesului conform celor mai recente formule testate in laboratoarele Rompetrol. Inovaţia este primul dintre aceste ingrediente şi a devenit “vedeta” spotului TV şi a celorlalte execuţii din cadrul noii campanii de comunicare corporate.
Campania este dezvoltată pe medii şi canale complementare şi include componente de ATL – spot TV, print, outdoor, indoor şi Internet – şi de PR, care, împreună, implică publicul în proiectarea propriei viziuni despre inovaţie.
„Noua campanie corporate merge la un alt nivel, îmbogăţind platforma de comunicare <cel mai scurt drum de la idee la succes> prin aducerea în prim plan a valorilor brandului. De aici am construit extensia platformei: <Ingredientele succesului>, mesajul susţinând că Inovaţia este unul din ingredientele cu ajutorul cărora ajungi pe cel mai scurt drum de la idee la succes. Astfel, am dorit să trecem dincolo de nivelul faptelor concrete prezentate în campaniile anterioare şi care vorbeau despre realizările Grupului Rompetrol, la nivelul valorilor. Credem că am reuşit acest lucru prin execuţii emoţionale, care îl implică pe consumator şi îl inspiră pornind de la valorile brandului.” spune Claudia Gherlan, Account Manager Odyssey.
Spotul TV „Inovaţia – cel mai scurt drum de la idee la succes” ruleaza din
13 martie şi marcheaza începutul campaniei, care se va desfăşura până la sfârşitul acestui an.
Staţiile TV pe care va rula spotul sunt Pro Tv, Pro Cinema, Antena 1, Antena 3, Kanal D, Realitatea Tv, Gsp Tv, Discovery, National Geographic, Animal Planet, AXN.
„Inovaţia este valoarea esenţială de la care pornim în procesul de dezvoltare a portofoliului de servicii, de aceea a fost firesc să devină punctul central al noii campanii corporate. Aceasta campanie ne reprezintă şi suntem convinşi că va avea rezultate foarte bune la nivel de imagine”, declară Alexandra Crăsnaru Dragomir – Brand Building Manager Rompetrol.
Campania corporate Rompetrol desfăşurată în 2007 şi 2008 a cuprins episoadele Petromidia, Retail şi Trading, urmate de "Tinerii – cel mai scurt drum de la debut la succes", cu execuţii dinamice şi non‑conformiste. Campania a câştigat Silver Effie la categoria Corporate reputation, image & identity, în cadrul Effie Awards Romania 2008.
Din partea Rompetrol, Alexandra Crăsnaru Dragomir – Brand Building Manager, Raluca Mihalcea – Brand Building Executive si Mihai Dinculescu – 1-2-1 & Brand Manager, s‑au implicat în dezvoltarea acestui proiect.
Echipa Odyssey care a realizat campania este formată din Claudia Gherlan, Teodora Juravle, Irina Pencea (Client Service), Dan Panaitescu, Valentin Suciu (Creaţie), Cornelia Mora, Mihai Ilie (Media), Cătălina Chirica (Corporate Communication&PR).
{mosloadposition user10}