Rompetrol lansează Rompetrol Go, primul program de loialitate și utilitate al unui brand din industria energiei, care este disponibil prin aplicația mobilă cu același nume. Serviciile de utilitate (brand utility), acele servicii care nu presupun o interacțiune comercială cu oamenii, dar adaugă valoare și creează relație cu brandul, vizează în cazul aplicației Rompetrol Go șoferul, pasagerii și mașina.
“Programul Rompetrol Go este o inovație prin contul unic pentru clienții Fill&Go Personal și membrii Rompetrol Go, și prin aplicația mobilă ce reunește în același loc mai multe funcții utile pentru șoferi. Ecranul unui telefon este un spațiu limitat pe care se bat aplicațiile de chat, banking, social media, sau shared economy. Ideea unui one-stop-shop Rompetrol cu care poți să plătești facturile Fill&Go Personal, să te informezi, să asculți muzică sau să îți administrezi mașina, este o premieră printre aplicațiile pentru șoferi”, a spus Ioana Enache, Digital&Loyalty Manager de la Rompetrol.
Programul de loialitate a fost susținut de o campanie de comunicare, iar în momentul actual, peste 150.000 de clienți Rompetrol au optat pentru cardul de loialitate în format fizic și peste 12.000 clienți și-au creat card virtual în aplicația mobilă.
Aplicația prin care poate fi accesat programul de loialitate este dezvoltată de GMP+WEBSTYLER și oferă mai multe funcții utile pentru șoferi: primul card virtual de loialitate prin care aduni și folosești punctele; plan&go, asistentul care îți amintește de revizie, asigurări, schimburi de ulei, echiparea pentru vacanță și alte evenimente pe care le poți crea. Pentru activarea funcției, șoferul trebuie să înscrie mașina și să creeze evenimentele pentru care are nevoie de reminder. Cu heiVibes asculți muzică din colecția de playlist-uri presetate pentru orice călătorie. info stații oferă informații despre serviciile și stațiile Rompetrol din țară iar cu promoții ești la curent cu ofertele Rompetrol.
Pe lângă serviciile de utilitate, această aplicație oferă la fiecare achiziție puncte bonus. De exemplu, la o alimentare cu 50 litri de carburant, utilizatorul beneficiază automat de 50 de puncte, echivalentul a 5 lei pe care îi poate folosi în magazinul și restaurantul Rompetrol, conform regulamentului programului.
„Brandurile care au curajul să ofere consumatorilor mai mult decât propriile oferte, fie că vorbim de utility sau entertainment, vor avea mult de câștigat. Rompetrol Go face exact acest lucru, oferind clienților Rompetrol un mobile app ce conține pe de o parte un program de loializare (bazat pe puncte de loyalty) iar pe de altă parte, adaugă valoare prin servicii utile șoferilor și pasagerilor”, a explicat Bogdan Nițu, General Manager GMP+WEBSTYLER.
Aplicația mobilă Rompetrol Go poate fi descărcată din App Store și Google Play.
Echipa Rompetrol: Ioana Enache, Raluca Nae, Costin Marcu.
Echipa GMP+WEBSTYLER: Bogdan Nițu, Ioana Munteanu, Lucian Cernat, Sasha Tănase, Florian Langa, Răzvan Stângă, Irina Vlăsceanu, Ștefan Georgescu, Daniela Ioan, Elena Cîrîc, Ioana Motoc, Adrian Nițu, Andrei Ban