We Can-La Cutie, campania educativa internationala lansata in Romania si Republica Ceha de BevCanEast si Beverage Can Makers Europe, a scos la iveala faptul ca romanii sunt mai mari amatori de jocuri decat cehii.
Campania menita sa informeze publicul cu privire la avantajele pe care le prezinta cutiile de aluminiu pentru bauturi si reciclarea lor ecologica s-a incheiat cu succes, iar cifrele arata ca 14.515 de romani si 13.429 de cehi au accesat adresele www.wecan.ro si www.wecan.cz create special cu aceasta ocazie. In mod surprinzator, fiecarui ceh care a concurat la jocul din site pentru a castiga mai multe iPod Nano si voucher-e de cumparaturi i-au corespuns aproape un roman si jumatate: pana in prezent au jucat 395 de cehi si 586 de romani.
In cadrul campaniei, hostese au oferit cumparatorilor dintr-un magazin Billa suc de fructe imbuteliat in cutii de aluminiu insotite de brosuri educative care prezinta avantajele acestui gen de ambalaj. In plus, fotoreporterii We Can-La Cutie au trecut pe la locurile ‘fierbinti’ din Bucuresti si de pe litoral, fotografiind tineri care savureaza bauturi in cutii de aluminiu ; ulterior, ei au postat fotografiile pe site-ul www.wecan.ro astfel incat cei fotografiati si prietenii lor sa le poata vedea. Participantii au fost atat de incantati de campanie, incat organizatorii au fost de acord sa o extinda cu inca o saptamana.
“Sunt cat se poate de bucuroasa sa aflu ca ambalajele de aluminiu pot fi reciclate astfel incat sa nu le mai vedem aruncate pe trotuare”, a afirmat Marinela Toader, unul din numerosii cumparatori de la magazinul Billa din Bucuresti, locul unde s-a desfasurat campania. „Sper ca atat firmele, cat si consumatorii din Romania vor face ceea ce se impune pentru a strange cutiile folosite, contribuind astfel la pastrarea unui mediu curat”.
Organizatorii au initiat aceasta campanie pentru a-i invita pe consumatorii din cele doua tari sa vada cutiile de aluminiu pentru bauturi asa cum sunt ele cu adevarat: un ambalaj modern, perfect pentru toate situatiile in care se consuma bauturi, fie ca este vorba de acasa, pe drum, la sport sau la petreceri. In plus, prin reciclare se poate economisi pana la 95% din energia necesara producerii unui astfel de ambalaj.
BevCanEast si Asociatia Europeana a Aluminiului (European Aluminium Association) si-au dat mana pentru a promova un mediu mai curat, iar supermarketul Billa si compania romaneasca Romprest Service SA s-au oferit voluntar sa sporeasca succesul campaniei.
{mosloadposition user10}