Începutul anului școlar a crescut substanțial volumele livrate de curierii români în acest an. Astfel, numărul coletelor expediate în intervalul 1 – 15 septembrie, la nivelul întregii țări, a crescut cu 10%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, potrivit datelor DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piaţa locală.
Produsele pentru copii și rechizitele s-au vândut cel mai bine în intervalul 1-15 septembrie al acestui an, această categorie de produse generând aproximativ cea mai mare parte a totalului de 350.000 de colete livrate de DPD România în perioada de referință.
Categoriile de produse de pe acest segment care au generat cele mai multe livrări pentru curierii DPD România, în intervalul analizat, au fost cele comercializate de magazine online din zone precum cărți, rechizite, îmbrăcăminte și încălțăminte.
„Începerea anului școlar ne arată o dată în plus faptul că shopping-ul online, cu precădere în spațiul urban, este preferat celui clasic, chiar și când vine vorba de pregătirea celor mici pentru școală. Din intervalul analizat, 11 septembrie a fost ziua cea mai încărcată pentru curierii noștri”, a declarat Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Potrivit CEO-ului companiei, în ceea ce privește topul zonelor în care au fost expediate cele mai multe colete, în perioada analizată, acesta este dominat de București-Ilfov, urmat de Cluj, Timișoara și Iași.