Campania online LG Scarlet şi Edge dezvăluie un procent în creştere de consumatori care preferă televizoarele cu ecran plat
Campania online „SCARLET şi EDGE” iniţiată de LG Electronics România şi derulată în perioada 14 iulie – 08 septembrie 2008 pe microsite-ul www.lgtv.ro a dezvăluit preferinţa consumatorilor faţă de televizoarele cu ecran plat. Astfel, peste 50% din totalul respondenţilor şi-au exprimat intenţia de a-şi achiziţiona un televizor cu plasmă sau LCD până la sfârşitul anului. De la începutul campaniei online „SCARLET şi EDGE”, utilizatorii au completat un chestionar privind intenţia de achiziţie a unui televizor cu ecran plat pentru perioada următoare, menţionând, de asemenea, şi tipul de televizor deţinut în locuinţă. Peste 2500 de utilizatori din mediul urban, în proporţie aproape egală bărbaţi – femei, cu vârste cuprinse între 16 şi 55 de ani au fost chestionaţi.
Conform rezultatelor înregistrate până la această dată, 75% dintre respondenţi au afirmat că deţin un televizor clasic, cu tub catodic. În ceea ce priveşte intenţia de achiziţie a unui televizor cu plasmă sau LCD, rezultatele au dezvăluit că un procent de peste 50% dintre respondenţi intenţionează să cumpere un astfel de televizor: 20.7% în următoarele 12 luni, 18.8% în următoarele 3 luni şi 18.5% în 3-6 luni.
„Consumatorii români sunt tot mai orientaţi spre achiziţionarea de televizoare de ultimă generaţie, datorită experienţei noi de vizualizare pe care acestea le oferă prin tehnologiile avansate şi designul inovator. Consumatorii europeni cunosc şi apreciază avantajele oferite de noile tehnologii, această tendinţă fiind întâlnită tot mai mult şi în România” a afirmat dl. Han Khyu, Preşedinte al LG Electronics România.
Conform unui studiu comandat pentru plasma LG PG6000, realizat de TNS în 12 ţări din Europa în martie 2008, atracţia consumatorilor pentru televizoarele de ultimă generaţie se manifestă din ce în ce mai mult. Astfel, europenii deţin într-un procent mai mare decât românii un televizor cu ecran plat (peste 50%), intenţia de achiziţie în următorul an fiind de peste 15% din totalul respondenţilor (12,000).
{mosloadposition user10}