Românii pot comanda flori și cadouri direct de pe telefon, prin aplicația de mesagerie WhatsApp. Serviciul a fost introdus de FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline de pe piața locală.
Astfel, clienții vor putea trimite oricând flori și cadouri în cel mai simplu și rapid mod cu putință.
Noul serviciu, prin intermediul căruia clienții pot comanda flori și cadouri prin WhatsApp, a fost lansat de FlorideLux în luna iunie. Reprezentanții florăriei estimează că această opțiune, care reduce semnificativ interacțiunea clienților pentru plasarea comenzilor, va genera o creștere a vânzărilor de 5%.
”Mobilitatea face acum parte din viața noastră și a devenit un ‹‹must have›› în strategia de dezvoltare a oricărui business. Prin introducerea comenzilor prin WhatsApp ne-am adaptat noului val – mCommerce – care are o evoluție fulminantă și o pondere tot mai mare în afacerile retailerilor online”, declară Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.
Potrivit acestuia, persoanele cu venituri medii și mari, care lucrează în domenii variate și sunt mereu în mișcare, reprezintă publicul țintă pentru noul serviciu.
”Clienții cărora ne adresăm cu această nouă opțiune de comandă sunt persoane foarte active, care utilizează cu precădere smartphone-ul, în detrimentul desktop-ului. Pentru ei costul de comunicare nu este un aspect foarte important, ci contează foarte mult ușurința în utilizare și rapiditatea. Asta ne-a determinat să găsim o soluție prin care să le eficientizăm timpul petrecut pentru plasarea comenzilor și am optat astfel pentru introducerea serviciului de comenzi direct prin aplicația de mesagerie WhatsApp”, explică Marius Dosinescu.
Începând de luna viitoare, FlorideLux va introduce și alte servicii de plasare a comenzilor prin aplicații de mesagerie, dar și prin apeluri gratuite direct din browser-ul web.