„Te pui cu blondele?”, lider de piaţã
Din nou, o zi de top pentru Antena 1. Din ce în ce mai numeroşi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã pe întreaga zi, la nivelul targetului urban. Cea de-a doua ediţie a emisiunii „Te pui cu blondele?”, prezentatã de Dan Negru, dar şi campionul nopţilor albe, Dan Capatos, au adus în faţa televizoarelor cei mai mulţi telespectatori din mediul urban. Şi Acces Direct, Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16 şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au surclasat competiţia la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Cea de-a doua ediţie a emisiunii „Te pui cu blondele?” a demonstrat cã întrebãrile de culturã generalã, bine ambalate într-un spectacol de divertisment, pot provoca dependenţă. Emisiunea prezentatã de Dan Negru s-a impus asearã ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului all urban, înregistrând o cotã de piaţã de 17.4% şi un rating mediu de 8.1%, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregistra 14.7% share şi 6.8% rating. Peste 2 562 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau asearã, în minutul de aur, 22:28, confruntarea Ozanei şi a lui Pepe cu armata de blonde a lui Negru, aproape triplu faţã de cei care urmãreau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Te pui cu blondele (20:28-22:38) |
Antena 1 |
8.1 |
17.4 |
851 |
Pro TV |
6.8 |
14.7 |
718 |
|
Acasa |
3.5 |
7.5 |
367 |
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:28 |
13.5 |
28.5 |
2562 |
4.8 |
10.2 |
914 |
Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.5 % şi o cotã de piaţã de 16.6% la nivelul targetului all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Whole Day |
Antena 1 |
3.5 |
16.6 |
368 |
Pro TV |
3.1 |
14.5 |
322 |
Deja a devenit o obişnuinţã ca Acces Direct sã îşi adjudece prima poziţie în clasament, iar ziua de miercuri nu a fãcut excepţie. Emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a înregistrat ieri 5.1% rating şi 21.6% cotã de piaţã la nivelul targetului comercial 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv atingea 4.8% rating şi 20.4% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces Direct (16:57-18:59) |
Antena 1 |
5.1 |
21.6 |
286 |
Pro TV |
4.8 |
20.4 |
269 |
Principalele buletine de ştiri de peste zi, prezentate de Mihaela Cãlin au fost şi ele preferatele celor mai mulţi telespectatori din targetul comercial al staţiei, 18-49 urban. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 3.4% şi o cotã de piaţã de 21.7%, în vreme ce Pro TV înregistra în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target un rating mediu de 2.2% şi 14.5% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observator 13 (13:00-13:51) |
Antena 1 |
3.4 |
21.7 |
188 |
Pro TV |
2.2 |
14.5 |
126 |
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Observator 16 (16:00-16:57) |
Antena 1 |
3.5 |
19.3 |
198 |
Pro TV |
1.9 |
10.1 |
104 |
Dan Capatos a rãmas preferatul românilor, Un show pãcãtos clasându-se în topul audienţelor la nivelul targetului all urban. Astfel, emisiunea prezentatã de campionul nopţilor albe a înregistrat asearã o cotã de piaţã de 14.1% şi un rating mediu de 4%, în vreme ce Pro Tv înregistra în acelaşi interval orar 12.5% share şi 3.5% rating.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Un show pacatos (22:38-01:11) |
Antena 1 |
4 |
14.1 |
418 |
Pro TV |
3.5 |
12.5 |
370 |
Ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul taregului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, all urban si National
erioada 12 iunie 2013