Sute de publicitari au dansat pana dimineata la petrecerea romaneasca de la Golden Drum din Portoroz. Asteptata cu mult interes, seara romaneasca a continuat succesul de anul trecut si a „inchis” petrecerea ungureasca ai carei invitati si organizatori s-au alaturat romanilor.
„Ursus sarbatoreste succesele romanilor atat in competita oficiala – felicitari agentiilor romanesti premiate – cat si in cea neoficiala, cum este cea a petrecerilor nationale. Este al doilea an in care sustinem petrecerea romaneasca de la Golden Drum, care a reusit, din nou, sa-i cucereasca pe toti cei prezenti”, considera Harry Ioncica, Senior Brand Manager Ursus.
Delegatia Romaniei a petrecut pana dimineata, alaturi de ceilalti europeni, incalziti fiind de Ursus, Jack Daniels, Finlandia si Cramele Halewood, care au adus un strop de pasiune prin vinurile Prahova Valley. Delaco a potolit foamea petrecaretilor si a desavarsit petrecerea cu gust de Romania.
„Toni Delaco nu putea sa lipseasca nici anul acesta de la petrecerea romaneasca de la Portoroz. Pentru ca si anul trecut s-a distrat pe cinste, Delaco a decis sa aduca din nou cele mai delicioase branzeturi din Romania pentru publicitarii adunati la Golden Drum. Pofticiosii au putut sa se bucure de produsele Delaco, sanatoase si hranitoare, care au dat gust petrecerii romanesti” a declarat Romulus Dumitru, Marketing Manager Delaco.
Petrecerea va continua la AdPrint, in februarie 2009, la editia aniversara a festivalului. Pana atunci, marturie a celor povestite mai sus se gasesc pe www.milleniumcommunications.ro, www.adprint.ro.
{mosloadposition user10}