Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romanii au fost alaturi de Nationala atat in tribune, cat si in fata micilor ecrane

Peste 4.4 milioane telespectatori au urmarit meciul România – Grecia la Antena 1

Zi extraordinară ieri pentru Antena 1, postul din Băneasa impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât în Whole Day, cât şi în Prime Time, în rândul telespectatorilor care locuiesc în mediul urban şi au vârste cuprinse între 18 si 49 de ani.

Meciul Naţionalei disputat între România şi Grecia a înregistrat coordonate extraordinare de rating şi market share, situându-l în topul celor mai urmărite confruntări sportive ale anului, pe toate target-urile importante: comercial, All Urban şi National. La nivel naţional, partida a fost urmãritã, în medie, de 4 424 000 de români, vârful de audienţã fiind înregistrat la ora 21:35, când la Antena 1 se uitau 5 392 000 de telespectatori. Principalul post concurent, Pro TV, s-a clasat pe locul al treilea în timpul difuzării meciului.

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Fotbal "Romania-Grecia" (21:02-22:54)

Antena 1

23.3

39.8

4424

Kanal D

8.3

14.3

1584

Pro TV

4.5

7.7

858

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:35

28.3

44.9

5392

3.2

5.1

610

Şi la nivel comercial, în intervalul difuzării meciului, Antena 1 a fost cel mai urmărit program tv, cu un rating mediu de 23.5% şi o cotă de piaţă de 43.4%, poziţia secundă fiind ocupată de Kanal D cu 6.9% rating şi 12.7% cotă de piaţă, în vreme ce Pro Tv ocupa abia locul trei, cu 5.5% rating şi 10.1% market share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Fotbal "Romania-Grecia" (21:02-22:54)

Antena 1

23.5

43.4

1315

Kanal D

6.9

12.7

386

Pro TV

5.5

10.1

305

Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 4.7% şi o cotã de piaţã de 23.1% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.1% şi 15.2% cotã de piaţã. Şi la nivel urban, Antena 1 a fost întâia opţiune a telespectatorilor la nivelul întregii zile, fiind urmărită, în medie, de peste 559 000 de telespectatori, în vreme ce Pro TV a fost urmărit, în medie, de peste 331 000 de telespectatori.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole day (02:00-26:00)

Antena 1

4.7

23.1

263

Pro TV

3.1

15.2

172

Kanal D

2

9.6

110

Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, înregistrând un rating mediu de 15.2% şi 31% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 851 000 de telespectatori din targetul comercial urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time, în vreme ce mai puţin de jumătate, 418 000 de telespectatori, urmăreau programele oferite de Pro Tv.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Prime Time (19:00-23:00)

Antena 1

15.2

31

851

Pro TV

7.5

15.2

418

Din platoul emisiunii Sinteza zilei, Mihai Gâdea şi Dan Negru au urmărit reacţiile suporterilor, fiind în legătură directă, atât înaintea meciului, cât şi imediat după, cu Mircea Badea şi Adrian Ursu, corespondenţi speciali, preţ de o seară, pe Arena Naţională. Ediţia specială a emisiunii Sinteza Zilei s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor importante de public, Astfel, pe 18-49 urban, Sinteza zilei a înregistrat un rating mediu de 5.9% şi 15.5% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv a înregistrat doar 3.9% rating şi 10.2 share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Sinteza zilei – editie speciala (23:05-23:27)

Antena 1

5.9

15.5

331

Pro TV

3.9

10.2

219

Observatorul dimineţii, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Observator 16, Acces Direct şi Un show păcătos s-au impus şi ele ca lider detaşat de audienţã în rândul publicului comercial, 18-49 urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 noiembrie 2013

Bucuresti, 20.11.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.