X Factor şi În puii mei pe primul loc în topul audienţelor
Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români în acest weekend. Super producţiile X Factor şi În puii mei s-au impus pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, fiind urmărite sâmbătă şi, respectiv, duminică seara de o medie de aproximativ 750.000, respectiv, 800.000 de telespectatori din mediul urban.
Debut spectaculos pentru noul sezon În puii mei, la Antena 1. Prima ediţie din această toamnă s-a impus lider detaşat de audienţă cu o cotă de piaţă medie de 19.5 procente şi un rating de 7.9 %, la nivelul targetului comercial 15-54 urban. În acelaşi interval, principalul concurent, Pro Tv, înregistra o audienţă medie de 5.1% şi 12.6 procente share, difuzând Divertis – Serviciul Român de comedie şi thriller-ul Scăpat de sub control. Clasamentul s-a păstrat şi la nivelul targetului all urban, Antena 1 conducând topul audienţelor cu 14.6 % cotă de piaţă şi 6.9% rating.
Românii din mediul urban l-au preferat pe Mihai Bendeac în detrimentul trupei Divertis. În intervalul în care În puii mei s-a suprapus cu Divertis – Serviciul Român de comedie, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor cu 7.4 % rating şi15.5. % share, în vreme ce Pro Tv s-a clasat pe locul al doilea cu 6.3% audienţă medie şi 13.4% cotă de piaţă. La nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, diferenţele sunt şi mai mari. În vreme ce În puii mei înregistra un rating mediu de 8.5 %, Pro TV atingea o audienţă de abia 5.9 procente.
În minutul de aur, 21.00, Antena 1 a fost urmărită duminică seara de 1.193.000 de telespectatori din mediul urban, de aproape de trei ori mai mulţi decât cei care la aceeaşi oră urmăreau programul trupei Divertis.
Antena 1 a rămas duminică seara preferata celor mai mulţi români, după ce şi în sezoanele anterioare telespectatorii au ales de cele mai multe ori emisiunea Plasa se stele, în defavorul programelor de la Pro Tv, Divertis – Land of Jokes şi Divertis- Serviciul Român de comedie.
Nu doar seara de duminică a stat sub semnul leadershipului la Antena 1. Sâmbătă seara, telespectatorii au urmarit cu sufletul la gura evoluţia concurenţilor în tabăra de pregătire X Factor, emisiunea difuzata de postul Antena 1 situându-se pe primul loc în clasamentul audienţelor atât la nivelul targetului comercial al Antenei 1, cât si in rândul publicului din mediul urban. 1.033.000 de telespectatori din mediul urban, urmareau in minutul de aur ,la 22.15 , X Factor, emisiunea inregistrând un varf de audienţă de 8.9% rating si 21.6% cota de piaţă.
În cadrul ediţiei de ieri X Factor, telespectatorii au urmărit imagini din timpul taberei de pregătire, trei zile în care concurenţii au trecut prin diverse probe şi eliminări. Pentru că X Factor nu caută doar o voce bună, ci un artist complet, tabăra de pregătire a testat şi aptitudinile concurenţilor în materie de dans. Pe parcursul acestor zile, ei au avut de depăşit multe teste, însă nu înainte de a fi antrenaţi de cei mai buni specialişti: Crina Mardare şi Tonkins Anderson. Alături de concurenţi, nu au fost doar îndrumătorii sau juraţii, ci şi cei doi prezentatori, Răzvan şi Dani care au devenit, cu timpul, cei mai buni prieteni ai lor, aflându-le poveştile, încurajându-i sau consolându-i.
După o selecţie riguroasă realizată de cei trei juraţi ai emisiunii, Adrian Sînă, Paula Seling şi Mihai Morar în colaborare cu cei doi specialişti invitaţi, Crina Mardare şi Tonkins Anderson, următoarele nume au trecut în semifinala concursului X Factor: Adrian Nour, Alin Văduva, Andrei Bălăceanu, Andrei Leonte, Argessis, Bianca Purcărea, Bogdan Medvedi, Cristian Parmac, Cristina Dobrescu, David Todoran, Duo Voice, Diana Hetea, Irina Florea, Iulian Vasile, Just us, One Way, Ovidiu Nae, Sânziana Niculae, T&L, Valentin Alexiu, Refresh, X treme, Tania Kramar, Ionut Constantin, Vasi Bistrae şi Kevin Magalhaes, ultimii trei concurenţi fiind reuniţi de juriul X Factor într-un grup. Între aceştia, se află câştigătorul concursului X Factor şi al marelui premiu de 200.000 de euro, oferit de Orange. Lupta de-abia acum începe, o luptă dură a celor mai buni dintre cei buni!
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban si all urban