X Factor şi meciul Steaua – Oţelul Galaţi lideri de audienţă
Românii au ales şi în acest weekend Antena 1. Sâmbătă şi duminică, postul din Băneasa s-a impus lider detaşat de audienţă cu super show-ul X Factor şi meciul Steaua- Oţelul Galaţi.
Sâmbată, X Factor s-a impus lider absolut de audienta atat la nivelul targetului comercial 15-54 urban, cat si în rândul publicului din mediul urban. Muzica, concurenţii cu voci puternice şi reactiile juriului au tinut telespectatorii aproape de Antena 1. Vârful de audienţă a fost de 12,1 puncte de rating, iar cota de piaţă a atins 35,8 de procente, pe publicul comercial al Antenei 1.
X Factor a fost alegerea celor mai multi dintre telespectatori atât sămbătă cand Antena1 s-a clasat pe primul loc in preferintele telespectatorilor, cu o medie de audienta la nivelul targetului 15-54 urban de 8.2 procente si o cota de piata de 25.8%, cifre de audienta aproape duble fata de cele inregistrate de principalul concurent, sât şi duminică, când emisiunea a fost difuzată în reluare. Astfel, duminică 2 octombrie, în intervalul de reluare X Factor, Antena 1 s-a impus din nou pe primul loc în preferinţele românilor, înregistrând o audinenţă medie la nivelul targetului comercial al Antenei 1 de 3.3 puncte şi o cotă de piaţă de 16.5 %. În acelaşi interval, pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, cu doar 2 puncte de rating şi 10.1 procente share.
Tot duminică, în intervalul 21.31 – 23.24, Antena 1 s-a impus lider de piaţă la nivelul targetului comercial 15-54 urban, cu 20.9 procente cotă de piaţă şi 7.5 % rating, înterval în care a difuzat meciul de fotbal Steaua – Oţelul Galaţi. Pe locul al doilea, la o distanţă considerabilă, s-a clasat Pro Tv, cu 13.4 % share şi 4.8 rating, iar poziţia a treia i-a revenit postului Prima Tv care a înregistrat în acelaşi interval 2.6 % rating şi 7.4% share.
În minutul de aur, 22.57, Antena 1 a fost urmărită de peste un milion de telespectatori din mediul urban, un număr de aproape şapte ori nmai mare decât al telespectatorilor care la aceeşi oră urmăreau Pro tv.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban si all urban