Brandul Algocalmin® a obţinut pentru al şaptelea an consecutiv votul de încredere al românilor, în cadrul studiului Trusted Brand 20121. Realizat concomitent în 15 ţări europene, prin corespondenţă, studiul Trusted Brand identifică şi premiază anual mărcile care au reuşit să câştige încrederea consumatorilor la nivel european şi naţional. Mai mult de un sfert dintre românii participanţi au desemnat spontan brandul Algocalmin® drept câştigător al încrederii lor la categoria analgezice (27,7% din voturi).
„Algocalmin® se bucură de o poziţie specială în conştiinţa consumatorilor români, deoarece este un brand sută la sută românesc, cu o tradiţie de aproape jumătate de secol pe piaţa românească. An de an, Algocalmin® şi-a demonstrat eficienţa terapeutică în calmarea durerii, consolidându-şi capitalul de încredere în rândul pacienţilor. Suntem bucuroşi că, în ciuda trecerii timpului, Algocalmin® rămâne în continuare unul dintre cele mai puternice branduri româneşti”, a declarat Simona Cocoş, Director General Zentiva, o companie Sanofi.
Puterea brandului Algocalmin® se reflectă şi în cifre, produsul deţinând o cotă de piaţă de 19% în volum şi 18% în valoare pe piaţa medicamentelor orale pentru tratamentul durerii, piaţă ce a ajuns anul trecut la circa 160 milioane lei (conform Cegedim, MAT, ianuarie 2012).
Algocalmin® este un medicament eliberat numai pe bază de prescripţie medicală.
1 Studiul s-a desfăşurat în perioada Septembrie – Octombrie 2011; rata de răspuns în România a fost de 11,9%, mai mare decât media europeană de 6,5%.