· RBC – crestere cu 30% a cifrei de afaceri pe primul semestru 2011;
· CA 2010 – 14 mil. EUR, in crestere cu 10% fata de 2009
Compania Romanian Business Consult (RBC) a înregistrat în primul semestru al acestui an o creştere a cifrei de afaceri de 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. De altfel, datorita unei strategii de management sanatoase si a investitiilor in dezvoltarea de noi solutii si servicii, cifra de afaceri a companiei a inregistrat un trend ascendent an de an, inca de la infiintarea RBC in anul 2001.
“Intentionam sa ne pastram pozitia de lider pe piata solutiilor IT pentru retail & industria alimentara, dar ne pregatim de asemenea ca, printr-o serie de solutii de top la nivel mondial, cum ar fi WMS (Warehouse Management System), Field Service si Field Sales Force Automation, sa atacam si alte verticale industriale, precum Vanzari & Distributie, Servicii, Transporturi si Logistica. Dorim sa stimulam in continuare trendul inovativ, prin oferirea de solutii si servicii competitive, care raspund celor mai inalte standarde de calitate si performanta”, a declarat Andrei Bojita, Director General RBC.
Printre proiectele importante derulate in primul semestru se numara implementarea de solutii si echipamente IT la toate lanturile mari de retail aflate in expansiune, precum si la unul dintre cele mai mari lanturi de tip discount la nivel mondial, recent intrat pe piata romaneasca. De asemenea, portofoliul de solutii a fost largit prin implementarea, in parteneriat cu cativa dintre marii retaileri si cel mai mare reciclator de mase plastice din Romania, a primelor sisteme RVM – Reverse Vending Machine (masini de colectat ambalaje PET).
Factorii care au contribuit la această evoluţie sunt investiţiile importante din acest an in infrastrutura, printre care se numara implementarea de sisteme SAP ERP si CRM, susţinute îndeaproape de o forţa de vânzări competitiva, o echipa orientata pe rezultate si o puternica retea de parteneri nationali (atat in ceea ce priveste service-ul, cat si flota de vanzari).
In domeniul industriei alimentare s-au desfasurat proiecte importante de implementare RFID – Radio Frequency Identification, o tehnologie de ultima ora la nivel mondial, precum si sisteme informatice integrate pentru urmarirea trasabilitatii, managementul productiei si costurilor si gestiunea stocurilor la cateva companii – lideri de piata in domeniul procesarii carnii.
“Vom continua expansiunea portofoliului nostru de produse si servicii IT pentru a putea oferi clientilor nostri solutii complete, menite sa le eficientizeze afacerea. Mentinerea calitatii la cele mai inalte standarde, imbunatatirea continua a proceselor interne, investitiile constante in infrastructura si personal vor fi in atentia noastra si in urmatoarea perioada de timp.”, a adaugat Andrei Bojita.
Tot in primul semestru al acestui an, RBC a fost desemnata cel mai bun partener de retail pe plan mondial al concernului german Wincor-Nixdorf, in cadrul unui eveniment global desfasurat in Germania, fiindu-i astfel recunoscuta experienta de peste 20 de ani in domeniu si parteneriatul strategic cu marile retele multinationale.