Românii din Second Life au ajuns pe locul 15 în topul naţiunilor ca număr de utilizatori. Acum doi ani, în 2007, România Virtuală se clasa de-abia pe locul 31. Prin poziţia în clasament, România devansează ţări cu un număr semnificativ mai mare de locuitori precum: China, Rusia sau India şi ocupă locul 1 printre ţările din Europa de Est.
„Curba de adopţie a mediului 3D este foarte mare, în special în rândul tinerilor care ajung să stăpânească foarte repede platforma. Statistica măsoară strict utilizatorii care se conectează din România, pe baza IP-ului. La aceştia, se adaugă şi românii care se conectează din străinătate (destul de mulţi după estimările noastre).
Utilizatorii unici sunt cei care s-au conectat în decursul lunii martie, numărul de conturi active fiind mult mai mare. Lansarea Virtual Bucharest şi promovarea de care a beneficiat proiectul în media offline au contribuit semnificativ la acestă creştere”, a declarat Aura Tatu Business Developer Chase Corp.
La numai 5 luni de la deschidere, VIRTUAL BUCHAREST a devenit cel mai popular land românesc din Second Life şi promotorul creativităţii româneşti la nivel internaţional. Cu un trafic mediu zilnic de 35.000 şi cu o comunitate activă de utilizatori, VIRTUAL BUCHAREST găzduieşte şi susţine antreprenorii români care doresc să-şi promoveze produsele şi serviciile pe platforma virtuală Second Life. Aproximativ 20% din traficul VIRTUAL BUCHAREST este format din străini care vin să viziteze sau să facă cumpărături în oraşul virtual. Fie că sunt branduri exclusiv virtuale – Meghindo, 24 Shoo–Shoes, CIOF Architecture, Cartoon Kids, Noblesse Fashion, Baraka sau Builder’s Aids sau branduri reale, care folosesc platforma pentru capacităţile ei interactive – Kiss FM, Coca-Cola, blocuri.com, ServiceCasa.ro sau Rogalski Grigoriu Public Relations, în VIRTUAL BUCHAREST toţi aceştia beneficiază de trafic, expunere, vânzări şi interacţiune cu comunitatea la cel mai înalt nivel.
{mosloadposition user10}