Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romania virtuala – locul 15 in topul natiunilor ca numar de utilizatori

Românii din Second Life au ajuns pe locul 15 în topul naţiunilor ca număr de utilizatori. Acum doi ani, în 2007, România Virtuală se clasa de-abia pe locul 31. Prin poziţia în clasament, România devansează ţări cu un număr semnificativ mai mare de locuitori precum: China, Rusia sau India şi ocupă locul 1 printre ţările din Europa de Est.

„Curba de adopţie a mediului 3D este foarte mare, în special în rândul tinerilor care ajung să stăpânească foarte repede platforma. Statistica măsoară strict utilizatorii care se conectează din România, pe baza IP-ului. La aceştia, se adaugă şi românii care se conectează din străinătate (destul de mulţi după estimările noastre).

Utilizatorii unici sunt cei care s-au conectat în decursul lunii martie, numărul de conturi active fiind mult mai mare. Lansarea Virtual Bucharest şi promovarea de care a beneficiat proiectul în media offline au contribuit semnificativ la acestă creştere”, a declarat Aura Tatu Business Developer Chase Corp.

La numai 5 luni de la deschidere, VIRTUAL BUCHAREST a devenit cel mai popular land românesc din Second Life şi promotorul creativităţii româneşti la nivel internaţional. Cu un trafic mediu zilnic de 35.000 şi cu o comunitate activă de utilizatori, VIRTUAL BUCHAREST găzduieşte şi susţine antreprenorii români care doresc să-şi promoveze produsele şi serviciile pe platforma virtuală Second Life. Aproximativ 20% din traficul VIRTUAL BUCHAREST este format din străini care vin să viziteze sau să facă cumpărături în oraşul virtual. Fie că sunt branduri exclusiv virtuale – Meghindo, 24 Shoo–Shoes, CIOF Architecture, Cartoon Kids, Noblesse Fashion, Baraka sau Builder’s Aids sau branduri reale, care folosesc platforma pentru capacităţile ei interactive – Kiss FM, Coca-Cola, blocuri.com, ServiceCasa.ro sau Rogalski Grigoriu Public Relations, în VIRTUAL BUCHAREST toţi aceştia beneficiază de trafic, expunere, vânzări şi interacţiune cu comunitatea la cel mai înalt nivel.

 Bucuresti, 11.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.