Duminică, 13 martie, Anca Nastasi, corespondent special Știrile PRO TV, a urmărit trendurile modei românești, într-un reportaj care a scos la iveală lupta designerilor români pe o piață supra aglomerată de etichete străine.
Reportajul a fost urmărit de aproximativ 700.000 de telespectatori pe întreg intervalul de difuzare, între 18:02 – 18:59. România, te iubesc! a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, obținând 4.6 puncte de rating și 12.2% share.
Reportajul realizat de Anca Nastasi a prezentat noua generație de designeri români, precum și situația economiei românești, care se poate dezvolta prin achiziționarea hainelor fabricate în România. Fabricile din România, care lucrau doar în lohn, sunt deschise acum să facă producție și pentru brandurile românești, clienți serioși, tineri designeri care plătesc mai bine mâna de lucru decât brandurile consacrate mass-market.
Designerii români au înregistrat, în ultimii ani, o creștere a cifrei de afaceri, un aport la această creștere având și deschiderea pe piața internațională, pe care au reușit să ocupe un loc.
Duminică, 20 martie, Alex Dima, corespondent special Știrile PRO TV, pregătește un reportaj despre spitalele construite, însă rămase nefolosite. Telespectatorii vor vedea astfel de unități, dotate cu aparatura de zeci de milioane de euro, nefolosite din cauza incompetenței unor funcționari și a unor dictatori ajunși manageri de spital.
Tu când ai spus ultima data România, te iubesc?
Toate reportajele pot fi urmărite pe www.romaniateiubesc.protv.ro.