Unele lucruri trebuie păstrate așa cum sunt
Transilvania Film anunță lansarea în cinematografe a producției ROMÂNIA NEÎMBLÂNZITĂ, un proiect unic, de proporții uriașe, care dorește să dezvăluie frumusețea sălbatică a României, frumusețe nealterată, neprelucrată, magică, însă extrem de fragilă.
Cel care nareaza acest spectacol veritabil al naturii este unul dintre cei mai apreciați actori pe care îi are România: Victor Rebengiuc.
În inima Europei există o viață naturală fabuloasă: o explozie a sălbăticiei, care reprezintă căminul a nenumărate vietăți. Munții infiniți, pădurile străvechi, apele nesfârșite, toate acestea găzduiesc creaturi de referință pentru bătrânul continent.
Sunt ținuturi ale frumuseții și sălbăticiei unde destinele sunt dictate de anotimpuri. Creaturi parcă desprinse din legendă trăiesc în libertate, aici animalele se luptă pentru supraviețuire. Iar ROMÂNIA NEÎMBLÂNZITĂ va dezvălui toate aceste povești incredibile.
Vă invităm să ne însoțiți într-o călătorie care vă va dezvălui un an din viețile variatelor plante, insecte și animale de pe teritoriul României, trecerea lor prin toate cele 4 anotimpuri, încă prezente în țara noastră.
«UNELE LUCRURI TREBUIE PĂSTRATE AȘA CUM SUNT este mesajul pe care dorim să-l transmitem. Este o invitație la cunoaștere, responsabilitate, și prețuire. Este, în acelasi timp, o poveste despre România, acea Românie ascunsă, pe care, în 2018, vă propunem să “o privim în ochi”», a declarat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România
Filmul este susținut de Auchan Retail România și de ONG-ul de mediu The European Nature Trust și realizat de casa de producție britanică Off the Fence. Distribuitorul filmului în România este Transilvania Film.
Premiera în cinematografele din întreaga țară va avea loc în data de 13 aprilie 2018.
www.romanianeimblanzita.ro
https://www.facebook.com/romanianeimblanzita/
AUCHAN RETAIL ROMÂNIA
Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor naturale, oferirea la vânzare a unor produse care protejează mediul. www.auchan.ro
OFF THE FENCE
Apărută în 1994, Off the Fence este o companie de producție independentă specializată în filme de non-ficțiune dedicate pieței internaționale.
Off the Fence creează programe cu focus pe calitate înaltă, integritate și inovație, aducând o perspectivă proaspătă și o valoare ridicată a producției într-o diversitate de genuri. Catalogul lor conține peste 6,000 de ore de istorie naturală, știință, stil de viață, istorie și documentare și au fost premiați cu peste 80 de trofee, printre care și cel al Royal Television Society și Emmy.
Compania lucrează îndeaproape cu case de producție consacrate, dar și cu noi profesioniști talentați, și, cel mai important, folosește expertiza și localnicii de pe teren pentru a da naștere unor filme și seriale pline de frumusețe, inspirație, dar și de informații.
Off the Fence se mândrește cu filmările sale despre istoria naturală – unele dintre cele mai recente și cele mai importante producții de lungmetraj explorează problemele de conservare din prezent și au fost de mare impact în răspândirea starii naturii.
Off The Fence Productions are colaborări de lungă durată cu Discovery Channel și National Geographic, producând mai multe episoade din serii de istorie naturală care au în focus sălbăticia și peisaje de pe toate continentele lumii.
TRANSILVANIA FILM
Transilvania Film este o companie de distributie de film independent care a apărut ca răspuns la maturizarea publicului de film din România, public ce în ultimii ani a devenit tot mai interesat de cinematografia de artă. Fondată de aceași echipă care a pus bazele Festivalului Internațional de Film Transilvania, compania și-a propus să îmbogăţească oferta de filme din cinematografele româneşti prin câteva producţii deosebite, filme independente de mare succes atât la box office, cât şi în marile festivaluri ale lumii.