Partida amicală dintre naţionalele României şi Israelului a fost, miercuri seară, cel mai urmărit program de televiziune, telespectatorii plasând postul TVR 1 în postura de lider de audienţă pe toate segmentele de public.
Astfel, pe durata de desfaşurare a meciului, la nivelul întregii ţări au fost înregistraţi peste 1,5 milioane de telespectatori. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 16,6%, iar rating-ul mediu de 7,4%. La nivel urban TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 17,6% şi un rating mediu de 8,2%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 17,2% cota de piaţă şi 6,7% rating.
„Minutul de aur“ al transmisiei de fotbal a fost înregistrat la 21.21 când, la nivel naţional, peste 2 milioane de români urmăreau meciul. În acel minut, cota de piaţă a TVR 1 a fost de 21,4% şi rating-ul de 10,1%.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}